چهارشنبه 28 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جام حذفی: استقلال حريف شاهين بوشهر شد + شش تیم لیگ برتری حذف شدند ، ایلنا

تيم فوتبال استقلال به مرحله يك هشتم نهايي جام حذفي فوتبال كشور صعود كرد.

به گزارش ايلنا تيم استقلال از ساعت 15 روز سه شنبه در مرحله ي يك شانزدهم نهايي به مصاف پاس همدان رفت و موفق شد اين تيم را با نتيجه 4-يك شكست دهد. در اين بازي كه در همدان برگزار شد مجتبي جباري دو گل(پنالتي 16و92) زد و دو گل ديگر استقلال را حنيف عمران‌زاده(71) و پژمان منتظري(85) زدند. تك گل تيم پاس همدان هم از روي گل به خودي كه توسط پژمان منتظري( 2+45)زده شد،به دست آمد.

تيم استقلال كه هفته قبل در ليگ برتر ايران موفق شده بود تيم پرسپوليس را شكست دهد، با اين پيروزي حريف شاهين بوشهر در مرحله يك هشتم نهايي شد. با توجه به اينكه تيم شاهين در بازي مرحله يك شانزدهم خود ميزبان بوده و از طرفي استقلال نيز امروز مهمان پاس بود،بازي بعدي‌ اين دو تيم در تهران برگزار مي‌شود. البته بازي شاهين-پيام مشهد در مرحله يك شانزدهم به دليل انصراف پيام برگزار نشد، اما به هر حال چون اين تيم ميزبان بوده بايد طبق قوانين،بازي بعدي‌اش را در خانه حريف برگزار كند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




شش تیم لیگ برتری حذف شدند

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی روز سه شنبه برگزار شد و در آن پنج تیم ليگ برتری برابر حریفانشان شکست خوردند و از دور مسابقات حذف شدند.
به گزارش ایلنا، در مهمترین بازی ها تیم صبا که در هفته های اخیر با شکست پرسپولیس و استیل آذین در ليگ برتر لقب غول کش را به خود اختصاص داده بود،با شکست دو بر یک برابر تیم شهرداری بندر عباس از دور مسابقات حذف شد.

تیم سایپا هم که در هفته یازدهم لیگ برتر با نتیجه پنج بر یک استیل آذین را شکست داده بود، سه بر یک برابر داماش گیلان شکست خورد.سپاهان ، قهرمان فصل گذشته ليگ برتر يكي از معدود تيم هاي ليگ برتري بود كه از مرحله يك شانزدهم جام حذفي گذشت.اين تيم سه بر یک تیم ماشین سازی را در تبریز شکست داد.

نتیجه کامل بازی های سه شنبه به شرح زیر است:

داماش گیلان 3 – سایپا یک

فولاد نطنز3 – نفت تهران 2

شهرداری بندعباس2 – صبا یک

مس کرمان صفر-نفت مسجد سلیمان یک

ماشین سازی 1 – سپاهان 3

پاس همدان 1 – استقلال 4

فولاد اهواز 2 - سپيد رود رشت يك

پيكان صفر - كاوه صفر ( در پنالتي 4-2 به سود كاوه )


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016