شنبه 29 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقاد يك عضو شوراي مركزي جامعه مدرسين از حضور ورزشكاران زن در مسابقات جهاني

يك عضو شوراي مركزي جامعه مدرسين حوزه علميه قم با انتقاد از صدا و سيما به خاطر پوشش و پخش تصاوير مربوط به ورزش بانوان در مسابقات آسيايي گوانگ‌جو گفت: از مسوولان مي‌خواهم كه در مورد حضور بانوان در مسابقات جهاني تجديدنظر كنند.

حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمحمد غروي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با بيان اين‌كه در ارتباط با موفقيت ورزشكاران ايراني در مسابقات آسيا مي‌توان اين مساله را از دو زاويه مورد بررسي قرار داد، ادامه داد: از يك طرف موفقيت ايران اسلامي در عرصه‌هاي بين‌المللي موجب خشنودي هر ايراني خواهد شد از جمله موفقيت ورزشكاران به خصوص در ورزش‌هاي رزمي، در اين ميان نيز تعدادي از خواهران با نماد اسلامي و حجاب در اين مسابقات حضور پيدا كردند و خوش درخشيدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي ادامه داد: ولي از يك زاويه عميق‌تر نيز مي‌توان اين مساله را بررسي كرد؛ ورزش براي همه مفيد است و شايد براي خانم‌ها از اولويت ويژه‌اي برخوردار شود ولي بايد توجه داشت كه مسابقات به خصوص جهاني آميخته با يكسري لوازم و ملزومات است كه با ارزش‌هاي اسلامي ما سازگار نيست. از اين رو به صورت جد از مسوولان ورزشي خواسته مي‌شود كه در مورد اين حضور يعني حضور بانوان در مسابقات جهاني تجديدنظر كنند.

وي معتقد است: مسوولان بايد بدانند پيامد راهي كه در پيش گرفته‌اند قابل كنترل نيست و مناسب نيست كه آن را ناديده بگيرند. شاهد آن نيز برخي از كارهايي است كه در اين مسابقات صورت گرفت و در تلويزيون نيز مردم آن را مشاهده كردند و اين اقدامات با انديشه اسلامي سازگار نبود و از تلويزيون جمهوري اسلامي ايران اين انتظار نبود كه برخي از تصاوير را نشان دهد و باعث خدشه‌دار شدن قلوب دين‌داران شود ولي متاسفانه ديديم كه اين تصاوير در چند نوبت و با يك التهاب و گويش خاص خبري منتشر مي‌شد كه اين مساله درستي نيست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016