دوشنبه 15 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کريم باقری: پيشنهاد قطبی را قبول کردم، مهر

- مشکلات تيم اميد برای ماندن پيروانی بايد حل شود

کاپيتان پيشين تيم ملی فوتبال ايران با اعلام موافقتش برای حضور در کنار تيم ملی گفت: بعد از پيشنهاد آقای قطبی پذيرفتم به عنوان مشاور و نه مربی، در خدمت تيم ملی باشم.
به گزارش خبرنگار مهر، کريم باقری پس از نشست صبح امروز دوشنبه کميته فنی فدراسيون فوتبال در گفتگو با خبرنگاران به پيشنهاد افشين قطبی اشاره کرد و ضمن بيان اين مطلب افزود: آقای قطبی هميشه به من لطف دارد و پيشنهاد دادند که در کنار تيم ملی باشم و من هم پذيرفتم اگر کمکی از دستم بر می آيد اين کار را بکنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




باقری با تاکيد بر اينکه علاقه ای به مربيگری ندارد، خاطرنشان کرد: بنده تنها به عنوان مشاور در کنار تيم ملی خواهم بود و خوشحالم می شوم اگر بتوانم به تيم ملی فوتبال کشورم کمک کنم.

باقری در مورد خداحافظی اش از پرسپوليس نيز با تکرار موضع قبلی اش گفت: من تصميم را گرفته ام و زمانی که ديدم نمی توانم به اين تيم کمک کنم جدا شدم و ديگر هم قصد بازگشت به فوتبال را ندارم. آقای کاشانی هميشه به من لطف دارد اما هنوز در مورد حضور در هيئت مديره و يا کادر مديريتی باشگاه هم تصميم نگرفته ام و خبری نيست.

وی در مورد اينکه برخی باخت های اخير پرسپوليس را به کناره گيری او نسبت داده اند گفت: چرا بايد چنين کاری کنند. مگر پرسپوليس باخته مقصر من هستم. اين افراد هم نبايد شکست پرسپوليس را گردن من بيندازند. من به آينده پرسپوليس خوشبين هستم و اميدوارم در ديدارهای آينده نتيجه بگيرد.

کريم باقری در مورد ادامه همکاری غلامحسين پيروانی با تيم اميد نيز گفت: بايد موانع و مشکلات سد راه ايشان برطرف شود تا آقای پيروانی بتواند به کارش در اين تيم ادامه دهد. مشکلاتی که از قبل وجود داشته باعث شده که آقای پيروانی تا حدودی دلسرد شود که بايد کمک کنيم اين مشکلات حل شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016