یکشنبه 14 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی نژاد حضور مارادونا درايران را تاييد کرد: شايد سرمربی تيم ملی شود! مهر

رئيس جمهور در حاشيه مراسم تجليل از مدال آوران و قهرمانان شانزدهمين دوره بازيهای آسيايی با بيان اينکه مارادونا با تاخير به ايران می‌آيد در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر سپردن تيم ملی فوتبال ايران به اين آرژانتينی سرش را به نشانه تاييد تکان داد.
به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمود احمدی نژاد در پاسخ به سئوال خبرنگاران مبنی بر حضور مارادونا در ايران و همکاری با فوتبال کشورمان تاکيد کرد: مارادونا به ايران می آيد اما با تاخير. رئيس جمهور همچنين در پاسخ به سئوالی مبنی بر اينکه آيا مارادونا به عنوان سرمربی تيم ملی به ايران سفر می کند تنها به نشانه تاييد سرش را تکان داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در بخشی از صحبت های خود با تاکيد بر اينکه به طور شخصی پيگير بسياری از رقابتهای ورزشکاران کشورمان در بازيهای آسيايی بود، يادآور شد: تکواندو، جودو، کاراته، هندبال، قايقرانی، بسکتبال و واليبال از جمله رشته هايی بودند که ديدارهای آنها را به خصوص در مراحل تعيين کننده پيگيری کردم.

رئيس جمهور همچنين با اشاره به برگزاری مراسم تجليل از مدال آوران بازيهای آسيايی در فاصله کمتر از دو هفته بعد از پايان اين بازيها، اظهار داشت: درست همين است که هر کاری را به موقع و در جای خود انجام داد بايد برای پيشرفت و رسيدن به جايگاه بهتر به تمام کارها در هر شرايطی سرعت داد.

احمدی نژاد با اشاره به تيم فوتبال اميد و ناکامی اين تيم از کسب مدال در بازيهای آسيايی گوانگجو گفت: بازيکنان اين تيم هم زحمت خود را کشيدند. آنها به اندازه خود تلاش کردند. به هر حال ميدان يک ميدان ورزشی بود و قرار بود تنها يک تيم برنده باشد؛ نمی توانستيم انتظار داشته باشيم در همه رشته ها قهرمان شويم اميدواريم در دوره آتی بازيهای آسيايی تيم فوتبال هم مدال آور شود.

وی در پايان صحبت های خود از رسانه ها و خبرنگاران بابت پوشش مطلوب بازيهای آسيايی گوانگجو و تحليل ها و گزارش های مربوط به اين بازيها تشکر کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016