دوشنبه 15 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش علی سعيدلو به حضور مارادونا در تيم ملی فوتبال ايران: وقتی رئيس جمهور حرفی را می زند مگر می شود روی حرف ايشان حرف زد، مهر

رئيس سازمان تربيت بدنی در واکنش به حضور مارادونا به عنوان سرمربی تيم ملی فوتبال کشورمان گفت: وقتی رئيس جمهور حرفی را می زند مگر می شود روی حرف ايشان حرف زد.
علی سعيدلو ظهر امروز دوشنبه در حاشيه افتتاح آکادمی بين المللی تنيس روی ميز در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص صحبت روز يکشنبه دکتر احمدی نژاد در خصوص حضور مارادونا با تاخير به ايران گفت: رئيس جمهور بالاترين مقام اجرايی کشور است و وقتی ايشان حرفی را می زنند کسی بالاتر از ايشان صحبتی نمی کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در پاسخ به سوال ديگری مبنی بر اينکه رئيس جمهور از احتمال مربيگری مارادونا در ايران خبر داده است، تنها با دادن اين پاسخ به خبرنگار مهر اکتفا کرد و گفت: مگر ما می توانيم حرفی روی حرف ايشان بزنيم.

"با توجه به برگزاری و آغاز رقابتهای انتخابی المپيک ۲۰۱۲ در بيشتر رشته های ورزشی سازمان تربيت بدنی چه پاداشی برای دريافت کنندگان سهميه المپيک در نظر گرفته است؟" سعيدلو در پاسخ به اين سوال خبرنگار مهر تصريح کرد: به طور ۱۰۰ درصد برای اين دريافت کنندگان سهميه المپيک پاداش در نظر خواهيم گرفت.

وی افزود: ما آئين نامه ای را برای پرداخت پاداش ورزشکاران تنظيم کرده ايم که بزودی به تصويب می رسد. طبق اين آئين نامه پاداش ورزشکاران حاضر در رقابتهای آسيايی، جهانی، انتخابی المپيک و المپيک را اعلام خواهيم کرد که آنهايی که سهميه المپيک بگيرند به اندازه خودشان و ضريب های در نظر گرفته شده پاداش دريافت خواهند کرد.

رئيس سازمان تربيت بدنی در پاسخ به سوال ديگری در خصوص اينکه واحد مسکونی که روز گذشته به مدال آوران طلای بازيهای آسيايی گوانگجو اهداء شد در کجا قرار دارد؟ خاطر نشان کرد: براساس هماهنگی که با وزارت مسکن در اين مورد انجام داده ايم اين واحدهای مسکونی در اطراف تهران و شهرستان ها هستند و اينکه در کجا باشد بستگی به انتخاب ورزشکاران دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016