چهارشنبه 17 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون کميته انضباطی فدراسيون فوتبال: اگر جرم دستگيرشدگان پارتی ثابت شود، با آن ها برخورد می‌کنيم، ايسنا

- کميته با استقلال کامل رای علی دايی را صادر کرد

معاون کميته انضباطی فدراسيون فوتبال گفت: برخورد کميته انضباطی با دستگير شدگان در پارتی شبانه به شرط اثبات جرم‌شان، منافاتی با احکام مراجع قضايی در قبال آنها ندارد.

عنايت دهميانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره برخورد کميته انضباطی فدراسيون فوتبال با فوتباليست‌های دستگير شده در مهمانی شبانه، اظهار کرد: بی‌ترديد مسوولان فدراسيون فوتبال به عنوان نمايندگان خانواده فوتبال نمی‌توانند نسبت به چنين پيشامدهايی بی‌تفاوت بوده و قطعا عکس‌العمل لازم را نشان می‌دهند. کميته انضباطی گذشته از برخوردهای اخلاقی که ممکن است هر کسی با مجرمان داشته باشد، تکليف مقرراتی دارد تا به منظور جلوگيری از خدشه‌دار شدن چهره فوتبال در کشور، برخورد قانونی‌اش را داشته باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: اما اين در صورتی است که اشخاص متهم، از سوی مراجع قضايی مجرم شناخته شوند. در اين صورت دادگاه جرايمی را برای اين افراد در نظر می‌گيرد که در ادامه برخورد و محروميت‌های احتمالی از سوی کميته انضباطی هيچ منافاتی با آن ندارد.

دهميانی همچنين در واکنش به صحبت‌های شاه‌حسينی رييس اسبق کميته انضباطی درباره حکم لغو ممنوع‌المصاحبه بودن علی دايی، به ايسنا گفت: قصد پاسخگويی به مطالبی که شاه‌حسينی بيان کرده را ندارم اما درباره يکی از موارد آن که به شخص برمی‌گردد، بايد توضيح دهم که حکم ثانوی درباره علی دايی و لغو ممنوع‌المصاحبه شدن او به هيچ وجه با فشار مقامات سياسی صورت نگرفت.

معاون کميته انضباطی تاکيد کرد: به عنوان يکی از عضوهای کميته انضباطی اين صحبت شاه‌حسينی را به شدت تکذيب می‌کنم. هيچ کدام از مقامات بزرگ يا کوچک، صاحب نفوذ يا غير از آن در رفع ممنوع‌المصاحبه بودن دايی نقشی نداشتند. ما اصلا تحت فشار نبوديم و با استقلال کامل دستور اوليه و پس از مدتی حکم ثانويه را صادر کرديم. بی‌ترديد هر کسی با توجه به سوابق، سن و سال و موقعيت خود بايد حرمت جايگاهش را داشته باشد. کميته انضباطی بخاطر شرايط ويژه‌ای که دارد، تحت تاثير چنين صحبت‌هايی از سوی افراد قرار نگرفته و اگر اتهامی مطرح باشد، تنها پاسخ لازم را می‌دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016