چهارشنبه 17 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کفاشيان: احتمال لغو بازی‌های هفته هجدهم در تهران به دليل آلودگی هوا وجود دارد، ايسنا

- فردا تصميم‌ نهايی را می‌گيريم

رييس فدراسيون فوتبال گفت: اگر آلودگی هوای تهران طبق اعلام سازمان هواشناسی همچنان در مرحله هشدار باشد، احتمال لغو بازی‌های هفته هجدهم ليگ برتر در تهران وجود دارد.

علی کفاشيان درباره احتمال لغو بازی‌های هفته هجدهم ليگ برتر در تهران به دليل آلودگی هوا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: مصوباتی از جانب کميته اضطرار آلودگی هوای تهران برای فدراسيون آمده که فردا پس از بررسی و اخذ آخرين استعلامات از هواشناسی استان تهران برای برگزاری بازی‌های اين هفته در تهران تصميم‌گيری می‌کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با بيان اين که هنوز دستورالعملی برای عدم برگزاری بازی‌های اين هفته برای فدراسيون نيامده است، تصريح کرد: هنوز چيزی در اين رابطه برای ما نيامده اما فردا پاسخ آخرين استعلامات را از کميته اضطرار آلودگی هوا می‌گيريم و پس از مشورت با پزشکان و انجام بررسی‌های کافی نسبت به برگزاری يا عدم برگزاری بازی‌های هفته تصميم می‌گيريم. اين تصميم به سرعت گرفته و اعلام می‌شود چرا که غير از بازی استقلال با شهرداری در روز جمعه، فردا (پنج‌شنبه) هم دو تيم تهرانی ديگر يعنی استيل‌آذين و نفت ميزبان هستند.

به گزارش ايسنا، در همين رابطه سيدحميدرضا افتخاری مديرکل اداره تربيت بدنی استان تهران اعلام کرده که اگر آلودگی هوای تهران همچنان در حالت هشدار باشد، اجازه برگزاری مسابقات ليگ در استاديوم‌های تهران را نمی‌دهيم.

وی تاکيد کرده است: در صورت وجود آلودگی هشداردهنده در هوا، اگر سازمان ليگ يا فدراسيون تصميم به لغو مسابقات نکنند، شورای تامين نسبت به عدم برگزاری مسابقات به طور مستقيم وارد عمل می‌شود. در آن شرايط استاديوم‌ها اجازه برگزاری بازی‌ها را نخواهند داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016