دوشنبه 6 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وحيد هاشميان: فوتبـال ایـران از وضعيت عـادی خـارج شده است، ايسنا

اتحاد و حمايت، تيم ملی را به موفقيت می‌رساند

مهاجم سابق تيم ملی ايران می گويد اتحاد و حمايت همه جانبه می تواند تيم ملی را در جام ملت های آسيا به موفقيت برساند.

وحيد هاشميان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، با تسليت به خانواده عليرضا حافظی مجری شبکه راديويی ورزشی گفت: متاسفانه در ايران رسم است که وقتی کسی فوت می کند عزيز می شود اما من از ۱۲ سال قبل و از زمانی که در پاس بودم ايشان را می شناختم. چند ماه قبل از آقای حافظی خبری نداشتم تا اين که در زمان حضور در يکی از روزنامه های ورزشی شنيدم که حال او خوب نيست. وقتی از روزنامه بيرون آمدم به موبايل ايشان اس ام اس دادم تا با او احوالپرسی کنم اما جواب آمد که آقای حافظی فوت کرده و من با شنيدن اين خبر خيلی شوکه و ناراحت شدم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مهاجم سابق بايرن مونيخ در بخش ديگری از گفت و گو با ايسنا در پاسخ به اين سوال که آيا برای مذاکره به ايران آمديد يا برای گذراندن تعطيلات گفت: من شش ماه بود که به ايران نيامده بودم و برای ديد و بازديد و گذراندن تعطيلات به ايران سفر کردم. در اين مدت هم به جز با محمود ياوری که استاد بزرگ من به حساب می آيد، هيچ صحبتی ديگری انجام ندادم و البته در مجموع شرايط برای حضورم در همدان هم فراهم نبود.

هاشميان درباره مذاکرات گذشته‌اش با چند باشگاه ديگر هم گفت: من اعتقاد دارم وقتی باشگاهی با بازيکنی مذاکره می کند برای آن بازيکن احترام و شخصيت قائل شده و اين با اخلاق من همخوانی ندارد که بگويم به خاطر مشکلات مالی يا وضعيت بد يک باشگاه به آنها جواب منفی داده‌ام. من با چهار باشگاه مذاکره کردم که اين مذاکرات نتيجه نداد و اگر می بينيد خبر مذاکره نفت و پاس با من رسانه ای شد به خاطر اين بود که اين دو باشگاه خودشان اين خبر را اعلام کردند.

وی همچنين درباره انتخاب مربيانی که برای تيم های نوجوانان و اميد صورت گرفته است، گفت: به نظرم بايد از بهترين مربيان پايه برای فعاليت در اين تيم ها استفاده کنيم چرا که اين تيم ها پايه تيم ملی بزرگسالان را تشکيل می دهند. من دوستی را می شناسم. او مربی خوب، توانا و زحمت کشی است و نتايجی که کسب کرده اين مساله را نشان می دهد. افاضلی هم از مربيانی است که به علم روز و دانش فوتبال آشنايی کامل دارد و من اميد دارم که اين تيم ها نتيجه بگيرند. به هر حال در مجموع برای انتخاب سرمربيان تيم های ملی بايد با دقت و وسواس عمل کنيم.

مهاجم سابق تيم ملی درباره پيش بينی اش ازنتايج اين تيم در رقابت های جام ملت های آسيا گفت: متاسفانه فوتبال ما از وضعيت عادی خارج شده و به طرف حاشيه رفته است. اين به حاشيه رفتن فوتبال به تيم ملی و باشگاه ها ضربه می زند. متاسفانه اصل فوتبال رها شده و همه نگاه ها به سمت حاشيه هاست. به نظرم رسانه ها بايد بستری را فراهم کنند تا زمان باقی مانده تا جام ملتهای آسيا آرامشی فراهم شود تا تيم ملی بتواند با تعصب و غيرت در جام ملت ها نتيجه بگيرد.

هاشميان در پاسخ به اين سوال که چه قدر برای قهرمانی ايران شانس قائل هستيد؟ گفت: عراق در جام ملت های قبلی وضعيت بهتری در مقايسه با ايران، استراليا و ژاپن نداشت اما قهرمان شد و اين نشان می‌دهد که اگر همه حمايت کنند و اتحاد به وجود بيايد تيم ملی می تواند نتايج خوبی کسب کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016