شنبه 11 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افشين قطبي: نمي‌خواستم تا قبل از بازي اول اسامي تيم ملي اعلام شود، ايلنا

چهار بازيكن تيم ملي فوتبال ايران بعد از مشخص شدن 23 نفر اصلي براي جام‌ملت‌هاي ‌آسيا، اردوي قطر را ترك كرده‌اند و به ايران بازگشته‌اند. افشين قطبي بعد از اين اتفاق گفته است كه قرار بوده اين نفرات تا شانزدهم دي‌ماه همراه تيم ملي باشند.

به گزارش ايلنا، سرمربي تيم ملي به سايت فدراسيون توضيحاتي را درباره اين اتفاق داده است:«‌ طبق مقررات کنفدراسیون آسیا اسامی 23 بازیکن را تا تاریخ 28 دسامبر اعلام می کردیم. با توجه به اینکه انجام این کار به مقدماتی نيازداشت، مجبور شدیم روز 26 دسامبر فهرست مقدماتی 23 نفر را به فدراسیون ایران بدهیم تا آنها نیز آن را تا دو روز بعد در اختیار ای.اف.سی. قرار دهند. با توجه به اینکه اردوی ما از 24 دسامبر آغاز شده بود و تنها سه روز قبل از آن 27 بازیکن را به این اردو دعوت کرده بودیم، طبیعی بود که در فاصله پنج روز (از 21 دسامبر که اسامی اعلام شد تا 26 دسامبر که اسامی 23 بازیکن را به فدراسیون دادیم)، کادر فنی نمی توانست نظر قطعی درباره حذف چهار بازیکن بدهد. ما فقط یک فهرست مقدماتی 23 نفره را اعلام كرديم.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




قطبي علاقه‌اي نداشته است كه چهار بازيكن حذف شده تا قبل از آغاز مسابقات از حذفشان مطلع شوند:« نمی‌خواستیم این فهرست رسانه ای شود که سایت کنفدراسیون آسیا آن را منتشر کرد. هدف ما این بود که در پایان این اردو یعنی 3 ژانویه (13 دی) اسامی نهایی 23 نفر را اعلام کنیم که با اعلام سایت ای اف سی، بازیکنان از آن مطلع شدند. البته من با آنها به طور مفصل صحبت کردم و صادقانه این روند کاری را برای آنها توضیح و به آنها اطمینان دادم که این فهرست، نهایی نیست اما سه نفر از آنها (حقیقی، نوروزی و منتظری) روحیه مناسبی برای ادامه کار نداشتند وصلاح دیدیم که به کنار خانواده و باشگاهشان بازگردند. البته مهدي کیانی به دلیل اینکه پدرش در یک سانحه آسیب دیده و نگران وضعیت ایشان بود، درخواست بازگشت به ایران را داشت که موافقت کردیم .اگر بعدا به وجود او نیاز داشتیم، می تواند بازگردد.»
قطبي در پاسخ به این سوال که اگر در این مدت از این 23 بازیکن نفر یا نفراتی آسیب ببینند یا مشکل دیگری پیش بیاید چه تصميمي‌ مي‌گيريد، گفته است:« ما تا شش ساعت قبل از نخستین بازی جام ملتها در روز 17 دی ماه می‌توانیم در فهرست مان تغییر ایجاد کنیم. این موضوع را روز پنجشنبه مدیر رسانه ای تیم ملی نیز اعلام کرد. ما پیش از این یک فهرست 50 نفره برای ای اف سی ارسال کرده‌ایم و از این نظر دستمان باز است. چنانچه هر مشکلی پیش بیاید تا تاریخی که فرصت داریم، می‌توانیم از آن فهرست بازیکن به تیم دعوت کنیم.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016