شنبه 11 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هاشمیان:دوست داشتم در بوندس لیگا یا تهران به فوتبالم ادامه بدهم، ایلنا

وحيد هاشميان ملي پوش اسبق كشورمان كه سابقه سال‌ها حضور در بوندس ليگاي آلمان و سابقه بازي در تيم‌هاي باير ن مونيخ، هانوفر و بوخوم را دارد، امروز (پنجشنبه) و پس از جلسه با حبيب كاشاني رسما به پرسپوليس پيوست.

هاشمیان بعد از عقد قرار داد با پرسپولیس به سایت این باشگاه گفت که از چند کشور و چند تیم در ایران پیشنهاد داشته است ولی ترجیح داده سال های آخر فوتبالش را در آرامش سپری کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در ابتداي فصل هم صحبت پيوستن هاشميان به پرسپوليس بود . چه شد كه اين مسئله با نيم فصل تاخير اتفاق افتاد؟
من با تيم بوخوم آلمان قرارداد داشتم اما اين تيم به دسته يك سقوط كرد و ديگر علاقه‌اي به حضور در اين تيم در دسته يك را نداشتم. دلم مي‌خواست سال‌هاي پاياني فوتبالم را در آرامش سپري كنم. به همين دليل به دنبال اين بودم كه يا در بوندسليگا و يا در ايران و در تهران، به فوتبالم ادامه بدهم.

هماهنگ شدن برنامه‌هايم كمي طول كشيد ولي در نهايت و علي‌رغم اينكه از باشگاه‌هاي چند كشور از جمله يونان، استراليا، چين و چند تيم ليگ برتري ايران پيشنهاد داشتم، پرسپوليس را انتخاب كردم.

چرا از ميان همه اين گزينه‌ها پرسپوليس را انتخاب كردي؟
همانطور كه گفتم تصميمم اين بود كه يا در بوندسليگا يا در تهران به فوتبالم ادامه بدهم. مسئله بعدي هم كيفيت تيمي بود كه به آن مي‌پيوستم. پرسپوليس تيمي محبوب، با تاريخ درخشان و هواداراني بي‌نظير است. ضمن اينكه شناخت كاملي از مدير اين باشگاه، آقاي كاشاني و علي دايي داشتم، همه اين مسائل دست به دست هم داد تا اين تيم را انتخاب كنم.

مدت و شرايط قراردادت چگونه است؟
براي شروع‌، 6 ماهه قرارداد بستم. در طول اين مدت مي‌توانيم به شناخت بهتري از هم برسيم و در صورت لزوم، اين قرارداد مي‌تواند تمديد هم بشود.

پيگير بازي‌هاي پرسپوليس در ليگ ایران بودي؟
كم وبيش پيگير بازي‌ها و نتايج اين تيم بودم. بازي‌هاي پرسپوليس در برابر نفت آبادان، نفت محمود آباد، سپاهان و بازي اخير اين تيم در برابر صبا را ديدم.

پرسپوليس در اين فصل با مشكل گلزني مواجه بوده است. به عنوان يك فوروارد با تجربه، فكر مي‌كني بتواني به برطرف شدن اين مشكل كمك كني؟
من در ليگ يك آلمان علاوه بر زدن 38 گل، 13 پاس گل هم دادم. براي من مهم، موفقيت و نتيجه‌گيري تيم است و براي رسيدن به اين هدف، با تمام وجود در خدمت تيم هستم. دوست دارم در پرسپوليس هم در خدمت تيم باشم و در گلزني و همچنين در مهيا كردن شرايط براي گلزني ديگر هم بازيانم به اين تيم كمك كنم.

آرزوي قلبي من اين است كه با شروع نيم فصل دوم شاهد متحول شدن پرسپوليس باشيم و من هم يكي از بيست و چند بازيكني باشم كه در تحول و موفقيت‌هاي پرسپوليس سهيم باشم.

از چه زماني در تمرينات شركت مي‌كني؟
امروز به محل تمرينات مي‌روم تا با آقاي دايي صحبت كنم. چند روز مرخصي لازم دارم تا با سفر به آلمان به برخي كارهاي شخصي‌ام برسم و سپس به پرسپولیس ملحق شوم.

با اين تفاسير از اردوي تركيه به جمع پرسپوليسي‌ها اضافه مي‌شوي؟
بله. احتمالا در تركيه به تيم اضافه مي‌شوم. خدا را شكر اردوهاي تركيه و امارات، فرصت خوبي است براي اينكه با تيم هماهنگ شوم. اين اردوها فرصتي است كه هم من و هم پرسپوليس به شرايط خوبي برسيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016