دوشنبه 13 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی کريمی به الاهلی باز می‌گردد، ايلنا

بازی ديشب الاهلی و آث ميلان که کريمی در آن ۴۵ دقيقه برای الاهلی بازی کرد، تمام نشانه های بازگشت ستاره شماره ۸ را به محبوب‌ترين تيم دبی در خود جای داده بود


ايلنا: علی‌ کريمی در بازی دوستانه الاهلی و ميلان ۴۵ دقيقه برای تيم اسبقش بازی کرد. در اين بازی که ۲ بر يک به سود ميلان به پايان رسيد هواداران الاهلی کريمی را بيش از ديگر بازيکنان تيمشان تشويق کردند. او بازی قابل توجهی از خود به نمايش گذاشت و حتی يک لايی به رادنی استراسر، هافبک سيرالئونی ميلان زد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايلنا بعد از اين بازی بود که شايعه شد کريمی قصد بازگشت با امارات دارد و می‌خواهد فصل آينده برای باشگاه الاهلی بازی کند. با اين حال در گزارشی که سايت جهان ورزش از حضور کريمی در امارات داده، آمده است است که الاهلی هنوز هيچ پيشنهادی به او نداده است. با اين حال گفته می‌شود بازی ديشب الاهلی و آث ميلان که کريمی در آن ۴۵ دقيقه برای الاهلی بازی کرد، تمام نشانه های بازگشت ستاره شماره ۸ را به محبوبترين تيم دبی در خود جای داده بود.
از يک سو کريمی که نيمه اول را به طور کامل برای سرخپوشان دبی بازی کرد، با تشويق بی حد و حصر هواداران اهلی روبرو شد. طوری که حتی ستاره های پر نخوت «روسونری» از محبوبيت کريمی متعجب شده بودند.
پر واضح است که کريمی از حضور در باشگاه استيل آذين نه تنها راضی نيست بلکه پيشمان است. او که از ابتدای فصل درگير حواشی اين باشگاه شده بود نه تنها افت فاحشی نسبت به فصول اخيرش کرده، بلکه شکست های پياپی باشگاه و عدم توجه رسانه ها و مردم به استيل آذين باعث شده سابقه درخشان کريمی از اذهان مردم دور شود. او قطعا خودش هم چنين حسی دارد و بی شک دلش می خواهد سال های آخر بازيگری‌اش را با خاطراتی خوش به پايان برساند. نه در تيمی به ظاهر پر طمطراق که بايد برای ماندن در ليگ برتر دست و پا بزند. شايد حمايت شديد او از علی دايی، سرمربی پرسپوليس دليلش تمايل او برای بازگشت به اين باشگاه بوده باشد. ديروز اما شرايط کمی تغيير کرد. در اين بازی احمد شاه، بازيکن با سابقه الاهلی برای هميشه از فوتبال حرفه ای خداحافظی کرد. او در اين بازی ۱۰ دقيقه وارد زمين شد و در پايان با تشويق هواداران از دنيای حرفه ای کنار کشيد. زمانی که کريمی برای اهلی بازی می کرد - سال های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ - احمد شاه نزديک ترين بازيکن اين تيم به او بود. اين دو هميشه در کنار هم تمرين می‌کردند و در اردوهای باشگاه يک اتاق می گرفتند. احمد شاه از اين به بعد به عنوان مدير ورزشی الاهلی در اين باشگاه فعاليت خواهد کرد. داشتن اين سمت از يک سو و علاقه وافر و رفاقت نزديک او و کريمی باعث خواهد شد اين باشگاه پيشنهادی برای فصل آينده به کريمی بدهد. احمد شاه بود که از کريمی خواست در بازی خداحافظی اش حاضر شود.
بازی درخشان کريمی مقابل ميلان با همان دريبل های فراموش نشدنی‌اش بی شک می تواند نظر ديويد اولری، سرمربی الاهلی را جلب کند. هر چند در باشگاه های اماراتی زياد رسم نيست کسی روی حرف مديران باشگاه حرف بزند، اما کريمی در اين بازی بازيکنی نبود که مربی نخواهد او را به خدمت بگيرد.
کريمی که با شماره ۸۸ در اين بازی حاضر شد، حتی پس از بازی در گفت و گويی خصوصی با يکی از نزديکان باشگاه از حضور در اين بازی ابراز رضايت کرده و حتی مساله نه چندان مهمی - به ظاهر! - مانند زمين چمن فوق العاده ورزشگاه «راشد» دبی باعث رضايت خاطر او را جلب کرده بود:«چنين چمنی اصلا هوس بازی به آدم می دهد.»
باشگاه الاهلی برای پذيرايی از کريمی سنگ تمام گذاشته بود. کريمی با پرواز فرست کلاس هواپيمايی امارات به دبی رفت و به تهران بازمی گردد. باشگاه حتی در بهترين هتل دبی برای چهار شب برای کريمی اتاق رزرو کرده بود تا از ستاره فراموش نشدنی الاهلی پذيرايی کند. هرچند کريمی به خاطر تمريناتش در استيل آذين و سختگيری های علی پروين، مدير فنی باشگاه اين دعوت را رد کرد اما پذيرايی ويژه الاهلی از او خود نشان از محبوبيت بالای کريمی در اين باشگاه دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016