پنجشنبه 4 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اولين واکنش علی کريمی پس از بازگشت به تمرينات: کسی نمی تواند به من بگويد مصاحبه نکن! ايلنا

تاکيد کريمی بر ناتوانی ديگران در امر و نهی کردن ، نشان می دهد که برخلاف تمايل برخی از مديران باشگاه ، او از موضع قدرت به تمرينات برگشته است. سرپرست تيم می گويد قرار نيست بين او و آجورلو مراسم آشتی کنان برگزار شود


ايلنا: علی کريمی در پايان اولين تمرينش که پس از محروميتی يک هفته ای بود ، از گفت و گو با خبرنگاران خودداری کرد ، با اين حال گفت اين تصميم را اختياری گرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرنگار ايلنا از ورزشگاه دستگردی در شهرک اکباتان ، کريمی پس از تمرين امروز در پاسخ به اين پرسش که آيا امتناعش از گفت و گو به توصيه کسی است ، گفت:«کسی نمی تواند به من بگويد مصاحبه نکن.خودم تصميم گرفته ام چيزی نگويم.» تاکيد او بر ناتوانی ديگران در امر و نهی کردن ، نشان می دهد که برخلاف تمايل برخی از مديران باشگاه ، از موضع قدرت به تمرينات برگشته است.
از طرف ديگر صادق درودگر ، سرپرست تيم فوتبال استيل آذين ، در گفت و گويی با خبرنگار ايلنا امتناع کريمی از گفت و گو با خبرنگاران را تصميم شخصی خود او عنوان کرد.او در عين حال در پاسخ به اين پرسش که تکليف رابطه مصطفی آجورلو ، مديرعامل باشگاه با کريمی چه می شود ، گفت:«قرار نيست چيزی به نام آشتی کنان برگزار شود.آنها مشکلی ندارند.» اما رابطه آنها دقيقا چگونه خواهد بود؟ درودگر پاسخ داد:«مثل گذشته »
برخی شواهد نشان می دهد که رابطه کريمی با مديرعامل از اولين روز آمدن آجورلو ، تيره بوده است.بر اساس شنيده ها ، ستاره سرشناس استيل آذين که از حمايت حسين هدايتی ، مالک باشگاه برخوردار است ، به هنگام تمديد قرادادش تمايلی به گرفتن عکس کنار آجورلو نداشته و تنها با پادرميانی هدايتی اين موضوع را پذيرفته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016