چهارشنبه 15 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خبرهای کوتاه از جام ملت‌ها: مصدوميت ستاره خط حمله تيم ملی کويت، استقبال باشکوه از ورود تيم‌ها به دوحه، مهر

آسيب ديدگی مهاجم تيم ملی فوتبال کويت، استقبال باشکوه فوتبالدوستان قطری از ورود تيم‌ها به دوحه و پيش بينی برگزاری ديدار افتتاحيه در حضور بيش از ۴۰ هزار تماشاگر از مهمترين اخبار جام ملتهای آسياست.
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پايگاه خبری فوتبال آسيا، "بدر المتاوا"، بازيکن شوتزن تيم ملی کويت در اولين جلسه تمرين تيمش بعد از ورود به قطر مصدوم شد و مچ پايش آسيب ديد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربی تيم ملی کويت که بعد از رسيدن به قطر در اولين زمان ممکن جلسه تمرينی را برای بازيکنانش تدارک ديده بود، يکی از بازيکنان کليديش را در اين جلسه تمرين از دست داد. بدر المتاوا هنگام گرم کردن مصدوم شد و مچ پايش پيچ خورد.

سايت فدراسيون فوتبال کويت اعلام کرد که او نتوانست تمرين را به پايان برساند. "عبدالماجد"، فيزيوتراپ تيم ملی کويت آسيب ديدگی اين مهاجم ۲۵ ساله را تاييد کرد و مدعی شد که شدت اين آسيب ديدگی بعد از ۲۴ ساعت مشخص می شود.

او در موفقيت کويت در مسابقات جام خليج فارس که در يمن برگزار شد، نقش بسياری داشت و در پيروزی يک بر صفر تيمش مقابل عربستان بسيار تاثيرگذار بود. کويت در اولين بازی خود در جام ملت‌های قطر روز ۸ ژانويه ۲۰۱۱ (۱۸ دی‌ماه ۱۳۸۹) به مصاف چين می رود.

استقبال باشکوه فوتبالدوستان قطری از ورود تيم‌ها به دوحه
تيم ملی سوريه هنگام ورود به دوحه، پايتخت قطر در روز سه‌شنبه با استقبال باشکوه هواداران روبه‌رو شد. صدها هوادار فوتبال به خيابان‌ها آمدند و قبل از سوار شدن فوتباليست‌ها به اتوبوس و رفتن به هتل، آنها را مورد تشويق و تمجيد قرار دادند.

روز سه‌شنبه کويت، قهرمان جام خليج فارس و تيم ملی ژاپن وارد قطر شدند و با استقبال هواداران روبه‌رو شدند. کويت ۸ ژانويه ۲۰۱۱ (۱۸ دی‌ماه ۱۳۸۹) اولين ديدارش را برابر چين برگزار خواهد کرد. با آمدن اين تيم‌ها به قطر در روز سه‌شنبه، تعداد تيم‌های حاضر در قطر به عدد هفت رسيد. عراق، مدافع عنوان قهرمانی اولين تيمی بود که به قطر آمد.

امروز تيم ملی اردن نيز وارد قطر شد و قرار است تيمهای کره جنوبی، استراليا و بحرين، همگروه‌های اردن يک روز بعد وارد قطر خواهند شد. همچنين امارات که اولين بازی‌اش در تاريخ ۱۱ ژانويه ۲۰۱۱ (۲۱ دی‌ماه ۱۳۸۹) برابر کره شمالی خواهد بود، آخرين تيمی است که وارد قطر می‌شود. تاريخ ورود آنها ۷ ژانويه ۲۰۱۱ (۱۷ دی ماه ۱۳۸۹) است، روزی که ديدار افتتاحيه بين تيم‌های قطر و ازبکستان برگزار می‌شود. تيم‌های قطر، ازبکستان، عراق، ژاپن، چين، کويت و سوريه در حال حاضر در دوحه هستند.

ديدار قطر - ازبکستان در حضور ۴۰ هزار تماشاگر برگزار می شود
احتمالا ورزشگاه خليفه در اولين بازی از مسابقات جام ملت‌های آسيا بين دو تيم قطر و ازبکستان پر از تماشاگر خواهد شد. تا بعداز ظهر سه شنبه ۳۴ هزار بليت برای بازی افتتاحيه جام ملت‌های آسيا فروخته شده است. بازی در ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه ۴۰ هزار نفری خليفه برگزار می شود.

با اين آمار فروش احتمالا روز مسابقه بليتی برای خريدن در دسترس نيست و تا قبل از روز بازی به ميزان ظرفيت ورزشگاه بليت فروخته می شود. بازی افتتاحيه پانزدهمين دوره روز ۷ ژانويه ۲۰۱۱ (۱۷ دی‌ماه ۱۳۸۹) برگزار می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016