سه شنبه 14 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سيدکا، سرمربی تيم ملی فوتبال عراق: اولين هدف ما شکست ايران است، فارس

خبرگزاری فارس: سرمربی تيم ملی فوتبال عراق گفت: اولين هدف ما در جام ملت‌های آسيا ۲۰۱۱ قطر شکست ايران، حريف ديرينه است.

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، تيم ملی فوتبال عراق که با قهرمانی در جام ملت‌های آسيا ۲۰۰۷ جهان را در حيرت فرو برد، به دنبال کسب افتخاری ديگر در اين تورنمنت در سال ۲۰۱۱ است. اين تيم تيتر روزنامه‌های دنيا را با اين قهرمانی به خود اختصاص داد و پس از برتری يک بر صفر مقابل عربستان سعودی در جاکارتا در رقابت‌های سال ۲۰۰۷ با استقبال گرمی در خانه جنگ زده مواجه شد؛ اما اين تيم اين بار با وظيفه دشواری در گروه D در کنار تيم‌هايی چون ايران، کره شمالی و امارات متحده عربی روبرو است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ولفگانگ سيدکا، سرمربی باتجربه اين تيم که از تابستان هدايت عراق را بر عهده دارد، ترکيبی از بازيکنانی که بزرگترين افتخار فوتبال اين کشور را به ارمغان آورده‌اند، همراه بازيکنان جوان را به خدمت گرفته است. به هر حال، سرمربی سابق وردربرمن زمان کافی برای به کار گرفتن استراتژی خود در اين تيم داشته است.
سيدکا هيچ قولی در خصوص کسب نتيجه در جام ملت‌های آسيا نداده است. سرمربی آلمانی که تجربه سرمربی گری زيادی در اين منطقه دارد، اظهار داشت: فکر می‌کنم بايد برای قهرمانی مجدد در اين تورنمنت تلاش کنيم؛ اما اولين مسابقه ما مقابل ايران است که همسايه و حريف اصلی ما است. سپس هدف بعدی ما رسيدن به يک چهارم نهايی است. با وجود کره شمالی که در جام جهانی به ميدان رفت و امارات متحده عربی که در جام خليج فارس با وجود از دست دادن بازيکنان، بسيار عالی بازی کرد، در گروه سختی قرار داريم. تلاش خواهيم کرد تا به يک چهارم نهايی برسيم و سپس شرايط را بررسی خواهيم کرد.
وی عنوان کرد: آنچه هميشه از آغاز گفته‌ام، اين است که بايد قدم به قدم جلو برويم. تلاش می‌کنيم عملکرد بهتری داشته باشيم. می دانيم اين رقابت سختی خواهد بود. شايد ۱۰ تيم از شانزده تا بتوانند جام ملت‌های آسيا را به دست آورند.

بازيکنان سيدکا از ۱۱ ژانويه در ورزشگاه الرايان در ديداری که گفته می شود ميان همسايگان و رقبا مسابقه جذابی خواهد بود، مقابل حريف ديرينه خود، ايران به ميدان خواهد رفت تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.
عراق ۴ روز بعد مقابل امارات متحده عربی و در ۱۹ ژانويه مقابل کره شمالی مسابقه خواهد داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016