یکشنبه 26 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قطعي شدن صدرنشيني ايران با پيروزي مدافع عنوان قهرماني برابر امارات،

تيم فوتبال عراق در دقايق پاياني توانست با گل به خودي مدافع اماراتي به پيروزي دست يابد تا ايران به عنوان تيم اول به مرحله يك‌چهارم نهايي مسابقات صعود كند.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس از دوحه، در دومين ديدار امشب گروه چهارم رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا دو تيم عراق و امارات در ورزشگاه 25 هزار نفري الريان به مصاف يكديگر رفتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




هر دو تيم بازي زيبايي را به نمايش گذاشتند و موقعيت‌هاي زيادي را روي دروازه‌ها خلق كردند. حتي اماراتي‌ها دوبار تيرك دروازه حريف را لرزاندند، اما اين عراقي‌ها بودند كه در وقت‌هاي اضافه توانستند به گل دست يابند.

مدافع عنوان قهرماني در دقيقه 90+3 با گل به خودي البلوشي، مدافع امارات اولين پيروزي خود را در اين دوره از رقابت‌ها جشن گرفت.

تيم عراق با اين پيروزي 3 امتيازي شد و به رده دوم جدول گروه چهارم صعود كرد.

تيم ملي ايران با توجه به اينكه بازي برابر عراق را با پيروزي پشت سر گذاشته و در ديدار دوم خود كره‌شمالي را نيز شكست داد، توانست به عنوان تيم اول گروه به مرحله يك‌چهارم نهايي راه يابد. ايران بايد در مرحله بعدي به مصاف تيم دوم گروه سوم از بين استراليا، كره‌جنوبي و يا بحرين برود. امارات با يك امتياز و كره‌شمالي نيز با يك امتياز شانس زيادي براي صعود به مرحله بعدي رقابت‌ها ندارند.

عراق در سومين ديدار خود 29 دي‌ماه به مصاف كره‌شمالي مي‌رود و در همين روز تيم ملي ايران رو در روي امارات قرار خواهد گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016