یکشنبه 26 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ایران با عبور از کره‌شمالی به دور دوم رسید، مهر

تیم ملی فوتبال کشورمان با پیروزی برابر کره‌شمالی در دومین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات فوتبال جام ملت‌های 2011 آسیا با 6 امتیاز صعودش را به دور یک چهارم نهایی این رقابت‌ها قطعی کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به دوحه قطر، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره‌شمالی که از ساعت 16:45 امروز شنبه در ورزشگاه قطر اسپورت دوحه آغاز شده بود، در پایان به پیروزی یک بر صفر شاگردان افشین قطبی انجامید تا تیم ایران با کسب 6 امتیاز صعود خود را به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات قطعی کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در این دیدار که در چارچوب گروه D مسابقات جام ملت‌‌های آسیا و با قضاوت "نواف شکرالله" برگزار شد، کریم انصاری‌فرد در دقیقه 62 دروازه تیم کره شمالی را باز کرد. وی ارسال پژمان نوری از جناح راست را با یک ضربه زیبا به گل برتری تیم ایران تبدیل کرد.

در دقیقه 30 این دیدار انصاری‌فرد دروازه کره‌شمالی را باز کرد اما داور این گل را به دلایل نامعلوم مردود اعلام کرد و به مهاجم ایران هم کارت زرد نشان داد. پژمان نوری و خسرو حیدری دیگر بازیکن اخطاری تیم ایران در این بازی بودند. "هونگ یونگ چو" و "چول کیو" بازیکنان اخطاری تیم کره در این مسابقه بودند.

در این بازی تیم ملی ایران با ترکیب سیدمهدی رحمتی، هادی عقیلی، محمد نصرتی(60 - غلامرضا رضایی)، سیدجلال حسینی، احسان حاج صفی، جواد نکونام، ایمان مبعلی(46 - محمد نوری)، پژمان نوری، خسرو حیدری، محمدرضا خلعتبری و کریم انصاری‌فرد (1+90 - محمد غلامی) برابر تیم کره شمالی به میدان رفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016