سه شنبه 12 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی کريمی به شالکه آلمان پيوست، ماگات، سرمربی شالکه: کريمی مشکلات ما را حل می کند، مهر

جزئياتی تازه از قرارداد علی کريمی با شالکه
علی دايی در جريان بود!

بازيکن پيشين تيم‌های فوتبال پرسپوليس و استيل آذين در شرايطی قراردادش را با شالکه به ثبت خواهد رساند که تا ساعاتی ديگر فصل نقل و انتقالات تيم های اروپايی به پايان خواهد رسيد و البته علی کريمی هنوز در تهران است و امشب راهی آلمان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که طی روزهای گذشته خبرهای زيادی در مورد حضور علی کريمی در پرسپوليس و نشست او با علی دايی منتشر شده بود، يکی از نزديکان علی کريمی ظهر امروز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر از احتمال پيوستن اين بازيکن به تيم فوتبال شالکه آلمان خبر داد.

کريمی که سابقه بازی در تيم بايرن مونيخ را دارد پس از آنکه از سوی مسئولان باشگاه استيل آذين کنار گذاشته شد، با پيشنهاد چند تيم داخلی ليگ برتری مواجه شد که با توجه به تمايل خود او، پيوستنش به پرسپوليس مراحل نهايی اش را طی می کرد اما در آخرين لحظات مقصد اين هافبک تکنيکی تغيير کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




محمودرضا فاضلی مدير برنامه های چند بازيکن ايرانی شاغل در اروپا که امور قرارداد علی کريمی را نيز پيگيری می کند امروز در نشستی با مسئولان باشگاه شالکه مراحل نهايی عقد قرارداد اين بازيکن را انجام خواهد داد. اين در حالی است که علی کريمی در تهران به سر می برد و قرار است امشب راهی آلمان شود.

با توجه به اينکه امروز آخرين روز نقل و انتقالات تيم های اروپايی است و علی کريمی در تهران به سر می برد، قرار است محمودرضا فاضلی قرارداد اين بازيکن را به صورت غيابی امضا کند تا کار پيوستن کريمی به بوندس ليگا با مشکلی مواجه نشود.

سرمربی تيم فوتبال شالکه فيليکس ماگات سرمربی پيشين تيم فوتبال بايرن مونيخ است که علی کريمی در زمان حضورش در بايرن شاگرد اين مربی بود و مجددا زير نظر او به فوتبالش ادامه خواهد داد. در صورت نهايی شدن قرارداد کريمی، اين بازيکن تا پايان فصل بونس ليگا به شالکه خواهد پيوست.

علی کريمی در مصاحبه ای که روز گذشته در پاسخ به صحبت هايی علی دايی انجام داده بود از احتمال حضورش در تيم های اروپايی خبر داد و گفته بود اگر بخواهم به اروپا بروم حتما با علی دايی مشورت خواهم کرد. در اين مورد گفته می شود کريمی دايی را در جريان انتقالش به تيم شالکه قرار داده بود.

***

کيکر حضور کريمی در تيم شالکه را تاييد کرد
اقدام شگفت انگيز ماگات

سايت کيکر آلمان امروز خبر حضور علی کريمی در تيم فوتبال شالکه را رسما اعلام کرد و از بازگرداندن او به بوندس‌ليگا به عنوان اقدامی شگفت انگيز از سوی فليکس ماگات ياد کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، در متن اين خبر کيکر آمده است: هافبک تهاجمی که بين سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷ زير نظر ماگات در تيم بايرن مونيخ بازی می کرد و طی مدت حضور در بوندس‌ليگا ۴۲ بازی انجام داد، ۴ گل زد و ۴ پاس گل ارسال کرد، به عضويت تيم شالکه در آمد.

نگارنده اين مطلب از علی کريمی به عنوان بازيکنی تکنيکی ياد کرده که با توانايی تکنيکی خود در بوندس‌ليگا به شهرت رسيد و افزوده است: کريمی پيش از اين در تيم‌های قطر اسپورت قطر، پرسپوليس تهران و استيل آذين بازی کرده است و در عين ناباوری توسط ماگات بازهم به بوندسليگا فراخوانده شد.

در بخش پايانی اين مطلب خاطرنشان شده است: علی کريمی بعد از اتمام قراردادش با باشگاه استيل آذين روز يکشنبه با باشگاه شالکه آلمان به توافق نهايی رسيد.

تيم فوتبال شالکه در پايان هفته بيستم بوندسليگا با کسب ۲۵ امتياز رتبه يازدهم جدول رده بندی اين رقابتها را در اختيار دارد.

***

فليکس ماگات: کريمی مشکلات گلزنی شالکه را حل می‌کند
می‌دانم به ما کمک خواهد کرد

سرمربی تيم فوتبال شالکه آلمان پس از جذب بازيکن ايرانی اين تيم گفت: در خط حمله مشکلاتی داشتيم که فکر می کنم کريمی می تواند به حل شدن مشکل گلزنی ما کمک کند.
به گزارش خبرنگار مهر، علی کريمی بازيکن پيشين تيم های فوتبال پرسپوليس و استيل آذين که سابقه بازی در تيم فوتبال بايرن مونيخ آلمان را هم دارد، امروز با قراردادی پنج ماهه به تيم فوتبال شالکه آلمان پيوست. در حالی که قرار است قرارداد اين بازيکن در غيابش به امضا برسد، سرمربی شالکه از حضور کريمی ابراز خرسندی کرده است.

فليکس ماگات پس از جذب علی کريمی گفت: خوشحالم که تا پايان فصل اين بازيکن به جمع ما اضافه می شود. او بازيکن خوب و با تجربه ای است. تيم ما در بازی هجومی مشکلاتی داشت که فکر می کنم کريمی می تواند در اين مورد به ما کمک کند. همانند آنجلوس چاريسکياس يونانی که به تيم ما اضافه شده است.

سرمربی تيم فوتبال شالکه در ادامه گفت: نکته مهم در مورد جذب اين دو بازيکن اين است که آنها به دليل اينکه بازيکن آزاد بودند هيچ هزينه ای را به باشگاه متحمل نکردند. ضمن اينکه ما قصد داريم آنتونی عنان هافبک ۲۴ ساله غنايی را هم به خدمت بگيريم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016