سه شنبه 12 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه‌نويي: سرمربيگري تيم ملي براي ديدار با روسيه را قبول نكردم، فارس

سرمربي‌ تيم فوتبال سپاهان گفت: پيشهاد سرمربيگري تيم ملي براي ديدار با روسيه به من شد كه آن را نپذيرفتم.

به گزارش خبرگزاري فارس، امير قلعه‌نويي پس از تساوي يك بر يك برابر صباي قم در نشست خبري تصريح كرد: بازي خوبي بود و هر دو تيم مي‌توانستند برنده اين مسابقه شوند. وقتي 40 روز با 12 بازيكن تيم را تمرين مي‌دهم و 6 بازيكنم در تيم ملي هستند مسلم است كه نمي‌توانم شرايط آرماني داشته باشيم. ضمن اينكه زمين مسابقه نيز كيفيت خوبي نداشت.

سرمربي سپاهان در مورد وضعيت تيم ملي اظهار داشت: از مردم و مسئولان و دلسوزان فوتبال مي‌خواهم در تيم ملي قداست شكني نكنند. من زماني محاكمه شدم و 300 مقاله عليه من در روزنامه‌ها نوشته شد آن هم به جرم اينكه مي‌خواستم به تيم ملي كمك كنم. من تيم را به يك چهارم رساندم و در ضربات پنالتي حذف شديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي ادامه داد: احساس مي‌كنم برخي انتقادات غرض‌ورزانه است و نه دلسوزانه. بايد همه به مربي تيم ملي كمك كنيم. قطر براي آنكه ميزبان جام ملت‌هاي آسيا و جام جهاني شود از نظر سخت افزاري پيشرفت خوبي داشته و در نهايت هزينه كرده است. ما نيز براي موفقيت بايد هزينه كنيم. اكنون براي يك مدال المپيك برخي كشورها تا 3ميليون دلار هزينه مي‌كنند. براي موفقيت در فوتبال هم بايد هزينه كنيم.

وي در مورد اينكه پيشنهاد سرمربيگري تيم ملي فوتبال به او شده است گفت: به من پيشنهاد شد در ديدار 20 بهمن با روسيه سرمربي تيم ملي شوم اما اين پيشنهاد را قبول نكردم. برخي مي‌خواهند سپاهان و ذوب آهن را خراب كنند و ساختار اين دو تيم را به هم بريزند.

وي در مورد اينكه مربي خارجي مي‌تواند به فوتبال ملي كمك كند يا نه گفت: معتقدم مربي خارجي در شرايط كنوني نمي‌تواند براي ما مفيد باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016