دوشنبه 18 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تيم ملی ايران برای ديدار تدارکاتی با روسيه با چهره‌ای جديد وارد اردو شد، مهر

تيم ملی فوتبال کشورمان در شرايطی عصر امروز نخستين جلسه تمرينی خود را پشت سرمی گذارد که هنوز اثرات ناکامی در جام ملت های آسيا در چهره بازيکنان ديده می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، پس از آنکه تيم ملی فوتبال کشورمان در مرحله يک چهارم نهايی پانزدهمين دوره رقابتهای جام ملت های آسيا برابر کره جنوبی شکست خورد و از دور رقابتها حذف شد، فدراسيون فوتبال برای ديدار تداراتی برابر روسيه هدايت اين تيم را به دستيار افشين قطبی سپرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




عليرضا منصوريان نيز در نخستين اقدام خود ۲۳ بازيکن حاضر در جام ملت های آسيا را برای اين ديدار به اردو دعوت کرد که البته جواد نکونام و مسعود شجاعی با وساطت باشگاه اوساسونا از حضور دربازی با روسيه کناره گيری کردند و هادی نوروزی، اسماعيل شريفات و حسين ماهينی از ذوب آهن به اردو دعوت شدند.

بازيکنان تيم ملی ظهر امروز به محل هتل آکادمی فوتبال آمدند و در شرايطی که هنوز ناراحتی ناکامی در جام ملت ها روی چهره بازيکنان ديده می شد خود را برای برگزاری نخستين و البته آخرين تمرين در تهران پيش از سفر به امارات که عصر امروز دوشنبه برگزار می شود، آماده کردند.

تيم ملی فوتبال کشورمان پس از تمرين عصر امروز دوشنبه در کمپ تيم های ملی راهی امارات خواهد شد تا قبل از ديدار با روسيه يک جلسه تمرينی نيز در ابوظبی برگزار کند. ديدار ايران برابر روسيه ساعت ۲۰ روز چهارشنبه در ورزشگاه شيخ زايد شهر ابوظبی برگزار خواهد شد.

فدراسيون فوتبال در تلاش است تا هرچه سريعتر سرمربی جديد تيم ملی را انتخاب و معرفی کند که براساس اعلام مسئولان اين فدراسيون توافق مقدماتی با گزينه نهايی صورت گرفته و بزودی قرارداد طرفين به امضا خواهد رسيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016