چهارشنبه 11 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

با پیروزی 2-1 سپاهان توقف استقلال را تلافي كرد، ايسنا

سپاهان ايران در نخستين گام خود در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا تيم پرقدرت الهلال عربستان را از پيش رو برداشت.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به رياض، ‌در حالي كه استقلال ايران شروع متزلزلي داشت و نتوانست در نخستين گام در تهران از پس تيم السد قطر بگذرد، سپاهان ايران توانست در رياض و در ورزشگاه ملك فهد با نتيجه 2 بر يك الهلال عربستان را از پيش رو بردارد.

گل‌هاي سپاهان را ابراهيم توره در دقيقه 51 و فابيو جانواريو در دقيقه 59 به ثمر رساندند. گل اول پس از اوت دستي احسان حاج صفي و ضربه سر توره وارد دروازه الهلال شد و گل دوم نماينده ايران هم از روي ضربه كرنر به صورت مستقيم و با اشتباه دروازه‌بان الهلال وارد دروازه آبي‌پوشان عربستان شد. در دقيقه 93 هم ويلهلمسون سوئدي تك گل الهلال را به ثمر رساند.

جالب اين بود كه تلويزيون دوبي اسپورت تا قبل از گل دوم سپاهان، نتيجه بازي را صفر بر صفر ثبت كرده بود اما پس از گل دوم سپاهان چاره‌اي جز ثبت نتيجه دو بر صفر نداشت.

پس از گل دوم سپاهان، تماشاگران نااميد الهلال ورزشگاه ملك فهد را ترك كردند.

نيمه نخست اين بازي، دو تيم بازي متعادلي انجام دادند اما تيم الهلال موقعيت‌هاي بيشتري را روي دروازه قهرمان ايران تدارك ديد كه درخشش سيد مهدي رحمتي مانع از فروپاشي دروازه سپاهان شد.

با اين پيروزي سپاهان ايران بالاتر از الغرافه قطر، الجزيره امارات و الهلال عربستان در صدر گروه قرار گرفت.

بازيكنان سپاهان پس از اين پيروزي شيرين، رياض را به مقصد جده ترك مي‌كنند تا آماده سفر به مكه مكرمه شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




حاشيه‌هاي الهلال ـ سپاهان

تيم فوتبال سپاهان يك برد شيرين را در عربستان به دست آورد.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) از رياض، ديدار تيم‌هاي الهلال عربستان و سپاهان كه با پيروزي 2 بر صفر نماينده ايران به پايان رسيد، با حاشيه‌هايي همراه بود.

* پس از اينكه سپاهان گل دوم را وارد دروازه الهلال كرد، تعداد قابل توجهي از تماشاگران، ورزشگاه ملك فهد را ترك كردند. در عين حال چهره‌هاي هواداران الهلال چندان هم ناراحت به نظر نمي‌رسيد و آن‌ها با خنده به بيرون از ورزشگاه رفتند.

* هواداران الهلال هنگام تعويض نواف عابد، به عملكرد اين بازيكن به شدت اعتراض كردند.

* در حالي كه از آغاز بازي الهلالي‌ها با طبل و وسايلي از اين قبيل در پايين جايگاه تماشاگران تيم محبوب خود را تشويق مي‌كردند، پس از به ثمر رسيدن گل دوم سپاهان، تلاش زيادي كردند كه هواداران الهلال را به تشويق كردن اين تيم تحريك كنند اما موفق نشدند و پس از دقايقي مجبور شدند ساكت شوند.

* كالدرون پس از گل دوم سپاهان چهار بازيكن ذخيره تيمش را از روي نيمكت بلند كرد تا بدن خود را گرم كنند.

* امير قلعه‌نويي با وجود برتري دو گله سپاهان مقابل الهلال همچنان از كنار زمين بازي شاگردانش را تماشا مي‌كرد و در لحظات حساس نيز واكنش‌هاي خود را نشان مي‌داد.

* از دقيقه 80 به بعد تقريبا نصف تماشاگران ورزشگاه ملك فهد را ترك كردند.

* پس از اينكه تيم الهلال گل اول را به ثمر رساند، تماشاچيان اين تيم بسيار سروصدا مي‌كردند و منتظر بودند كه گل دوم را هم به ثمر برسانند.

* پس از به ثمر رسيدن اين گل، كادر فني و نيمكت‌نشينان تيم الهلال ايستاده ادامه بازي را تماشا مي‌كردند.

* در پايان بازي تماشاگران حاضر در ورزشگاه هر دو تيم سپاهان ايران و الهلال عربستان را تشويق كردند.

* پس از اينكه روشن ايرماتوف سوت پايان بازي را به صدا درآورد، امير قلعه‌نويي كه به شدت از محسن بنگر ناراحت بود و در زمين به سمت او رفت اما ساير مربيان، قلعه‌نويي به آرامش دعوت كردند و محسن بنگر را دلداري دادند. اين حركت قلعه‌نويي به اين دليل بود كه محسن بنگر در دريافت گل مقصر بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016