چهارشنبه 11 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دایی بهترین بازیکن تاریخ از نظر مردم - ژنرال فوتبال را کنار نمی گذارد - فردوسی پور : شدم بهانه باخت ها

خبرآنلاین - برنامه 90 دوشنبه شب نکات جالب بسیاری داشت. از انتخاب دایی توسط مردم تا تکه فزدوسی پور به قلعه نویی.

به گزارش خبرآنلاین در این برنامه که شرکت کنندگان در مسابقه پیامکی اش بیش از دو میلیون دویست هزار نفر بودند ، عادل این سئوال را طرح کرده بود که کدامیک از 6 گزینه بهترین بازیکن دو دهه اخیر فوتبال ایران است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




او خود البته مدام می گفت به دلیل مشکل محدودیت ناچار شده از کنار نام هایی چون نامجو مطلق ، زرینچه و نکونام عبور کند . در این نظرسنجی دایی با 45 درصد آرا اول شد ، باقری 22 درصد را به دست آورد، عابدزاده که بار قبل بالاتر از حجازی و پروین قرار گرفته بود ، این بار سوم شد و در رده های بعدی به ترتیب خداد عزیزی ، کریم باقری و مهدی مهدوی کیا ایستادند.

البته در ابتدای 90 دوشنبه شب ، کفاشیان به فردوسی پور گفت:« اگر اس ام اس بدست چرا خودت مسابقه می گذاری؟ و همچنین در بحث انتقادات امیر قلعه نویی از عادل ، این مجری جواب داد:« هرکسی می بازد می اندازد تقصیر من» و کارشناسان داوری برنامه اش هم تشخیص دادند« قلعه نویی لازم نیست مربیگری را کنار بگذارد» البته به رغم اعتراضات او در آن بازی اشتباهات داوری بیشتر به ضرر استقلال بود. توهین سید جلال حسینی به سید صالحی و حرف های قاضی شریفی از دیگر بخش های زیبای 90 دوشنبه شب بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016