چهارشنبه 25 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پیروزی پرگل سپاهان در برابر الجزیره امارات، مهر

تیم فوتبال سپاهان که در نخستین دیدار لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی رسیده بود در دومین دیدارش برابر الجزیره امارات به یک پیروزی پرگل دست پیدا کرد تا علاوه بر بالا بردن شانس صعودش به مرحله بعد، عیدی هوادارانش را نیز با دسته گلی زرد اهدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، روز نخست از هفته دوم نهمین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت 19 امروز سه شنبه با دیدار تیم های فوتبال سپاهان ایران و الجزیره امارات پیگیری شد که در پایان شاگردان امیرقلعه نویی با نتیجه 5 بر یک حریف خود را شکست دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در این دیدار که با قضاوت عبدالمالک عبدالبشیر از سنگاپور و در حضور کمتر از 3 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه فولاد شهر برگزار شد، احمد جمشیدیان در دقایق 3 و 23 دو گل سپاهان را وارد دروازه نماینده امارات کرد. در نیمه اول سپاهان تیم برتر میدان بود و بارها تا آستانه باز کردند دروازه مهمان خود پیش رفت.

اما در نیمه دوم تیم اماراتی کمی بهتر فوتبال کرد و موفق شد در دقیقه 54 توسط "باری" یکی از گل های خورده را جبران کند اما این پایان کار نبود و شاگران امیرقلعه نویی سه بار دیگر توسط ابراهیم توره در دقیقه 56 ، "یانوش" در دقیقه 65 و جواد کاظمیان در دقیقه 90 دروازه مهمان خود را بازکردند.

تیم فوتبال سپاهان که در دیدار نخست برابر الهلال عربستان نیز به پیروزی رسیده بود با پیروزی برابر الجزیره امارات 6 امتیازی شد و همچنان به عنوان صدرنشین گروه اول از شانس بالای برای صعود برخوردار شد.

دیدار سوم تیم فوتبال سپاهان در نهمین دوره رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا روز 16 فروردین ماه سال آینده برابر الغرافه قطر در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد که شاگردان قلعه نویی در صورت پیروزی در آن دیدار صعودش به مرحله بعد را تا حدود زیادی قطعی خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016