دوشنبه 22 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دایی پس از غلبه بر ذوب‌آهن: دهان مخالفانمان را بستیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: با این پیروزی به همه جوسازی هایی که طی روزهای اخیر علیه ما بوجود آمد پاسخ دادیم و نشان دادیم تیم قدرتمندی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر در اصفهان علی دایی پس از پیروزی مقابل ذوب آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگاران پیرامون بازی امروز تیمش اظهار داشت: در نیمه نخست بازی ذوب آهن اصفهان موقعیت هایی برای رسیدن به گل داشت و پرسپولیس شانس آورد که توپی وارد دروازه اش نشد اما در نیمه دوم به حملات بدون برنامه ذوب آهن اصفهان و فشار بیش از حد این تیم از فرصت های خود استفاده کرده و به گل رسیدیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: اگر بازیکنانمان در دقایق پایانی نیمه دوم با هوش تر عمل می کردند می توانستیم به گل های بیشتری برسیم و اختلاف گل خود را بیشتر کنیم اما خوشحالم که سه امتیاز این بازی به تیم ما رسید و این بازی حیاتی با پیروزی ما به پایان رسید.

وی با اشاره به بازی تیمش در هفته های گذشته تصریح کرد: در هفته‌های گذشته و با وجود شکست ها و تساوی های پرسپولیس از نظر فوتبالی عملکرد مناسبی داشتیم اما نمی توانستیم گل بزنیم و نتیجه بگیریم بنابراین در بازی امروز با قدرت ظاهر شدیم و نشان دادیم می توانیم قفل دروازه حریفان را بگشاییم و از موقعیت های خود برای کسب سه امتیاز استفاده کنیم.

خبرنگاری پرسید آیا استرس بازیکنان ذوب آهن برای رسیدن به صدر جدول در نحوه عملکرد آنها تاثیر گذار بود که دایی به این سئوال پاسخ داد: ترجیح می دهم در مورد تیم خودم صحبت کنم اما باید بگویم استرس بازیکنان ذوب آهن در نحوه عملکرد آنها بی تاثیر نبود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیرامون نظرسنجی سایت باشگاه پرسپولیس و اینکه بیش از 95 درصد هواداران پرسپولیس به پیروزی ذوب آهن در این بازی رای داده بودند بیان داشت: به نظر مردم اهمیت می دهم و معتقدم هر چه داریم از این مردم داریم اما خوشحالم که در این مورد پیش بینی هواداران پرسپولیس صحیح از آب در نیامد.

وی پیرامون جوسازی های رسانه ها در مورد تیم پرسپولیس طی هفته های گذشته اظهار داشت: پس از بازی با بنیادکار و طی روزهای گذشته فشار و جوسازی های بسیاری علیه تیم پرسپولیس بوجود آمد و برخی رسانه ها من را به ناحق با برخی مربیان و تیم های دیگر مقایسه کردند و هر روز برایم جایگزین انتخاب می کردند اما با پیروزی در این بازی نشان دادیم که فوتبال خوبی از خود به نمایش می گذاریم و تیم قدرتمندی هستیم. از بازی شاگردانم راضی هستم و با قدرت در کار خود در پرسپولیس ادامه می دهم.

دایی در مورد قراردادش با باشگاه پرسپولیس گفت: مربی حرفه ای هستم و با پرسپولیس قرارداد دارم و تا زمان پایان قراردادم با این تیم با قدرت به کار خود ادامه می دهم. در حال حاضر در مورد ماندن یا رفتنم تصمیم نمی گیرم. زیرا با تمام قدرت در این تیم تهرانی فعالیت می کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیرامون تیم ذوب آهن گفت: این باخت چیزی از ارزشهای ذوب آهن کم نمی کند و این تیم همچنان به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی مطرح است. بنابراین احترام خاصی برای ذوب آهن قائلم.

وی اضافه کرد: برخلاف گفته های رسانه ها، همکاری سالمی با مدیریت باشگاه پرسپولیس دارم و تا زمانی که مدیران باشگاه پرسپولیس از من حمایت می کنند در این تیم با قدرت فعالیت می کنم.

دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن و پرسپولیس در هفته بیست و نهم رقابتهای لیگ برتر عصر یکشنبه با برتری 3 بر صفر شاگردان علی دایی به پایان رسید.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016