شنبه 21 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تازه‌ترین انتقادات دایی از سرپرست پرسپولیس، مهر

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه برای رسیدن به قهرمانی در جام حذفی زحمات بسیاری توسط کادر فنی و بازیکنان این تیم کشیده شد،گفت: خیلی ها دنبال خراب کردن من بودند اما خدا را شکر این اتفاق نیفتاد و حالا که قهرمان شدیم با بستگانشان آمدند جشن قهرمانی!

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی پس از قهرمانی تیم پرسپولیس در مسابقات جام حذفی ضمن بیان مطلب فوق گفت: در همه جای دنیا مانند آلمان و انگلیس فینال جام حذفی یک بازی است اما در این جا دو مسابقه برای فینال می‌گذارند که آخرش هم این اتفاقاتی که شاهد بودید رخ داد.

وی ادامه داد: من خودم را مدیون هواداران می‌دانم. خدا را شکر با پیروزی مقابل ملوان و قهرمانی در جام حذفی شرمنده آنان نشدم. خیلی‌ها دنبال خراب کردن من بودند اما با این قهرمانی به هدفشان نرسیدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: خیلی حرفها دارم اما الان آنها را مطرح نمی‌ کنم. امروز قراردادم با پرسپولیس به پایان رسید و بسیار خوشحالم که با وجدان راحت و موفقیت قراردادم با پرسپولیس به پایان رسید.

وی در مورد اینکه اگر حبیب کاشانی بماند همچنان هدایت پرسپولیس را بر عهده می‌گیرد اظهار داشت: کاری به این مسایل ندارم که چه کسی می‌ماند و چه کسی می‌رود. من فقط می خواستم یک قهرمانی به دست بیاورم که خدا را شکر این اتفاق افتاد البته به کسی قول قهرمانی نداده بودم و کسانی که می‌خواستند من را خراب کنند از قول من چنین مسایلی را مطرح کردند.

علی دایی با تاکید بر اینکه امروز خیلی از افراد که می خواستند من را خراب کنند در جشن قهرمانی حضور داشتند و من نمی‌توانستم خیلی حرفها را بیان کنم گفت: ما برای رسیدن به این قهرمانی بسیار زحمت کشیدیم. 120دقیقه مقابل سپاهان آن بازی سخت برابر فولاد و دو بازی حساس مقابل ملوان در حالی که هواداران این تیم نگذاشتند تا 4 صبح بخوابیم در نهایت با قهرمانی پرسپولیس تمام شد که من خدا را به خاطر این موفقیت شکر می‌کنم.

علی دایی که در بخش اول گفتگویش با خبرنگاران اعلام کرده بود حرف های زیادی برای گفتن دارد پس از برگزاری مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس نز گفت: برخی آقایان در صحبت هایشان به گونه ای رفتار کردند که انگار من قول قهرمانی داده بود. اما من هیچ وقت قول قهرمانی نداده بودم. الان می خواهم ببینم آقایان چه حرفی برای گفتن دارند.

دایی ادامه داد: از زمانی که ما با سپاهان و ذوب آهن بازی داشتیم آقایان از کنار تیم رفتند و البته تیم آرامش پیدا کرد و ما توانستیم رفته رفته بهتر بازی کنیم و نتایج خوبی بگیریم و در نهایت قهرمان شویم. پرسپولیس نتیجه با هم بودنش را گرفت و توانست از شرمندگی هواداران در بیاید

وی ادامه داد: شما نگاه کنید ببینید آقایان در بازی های گذشته به رختکن تیم نمی آمدند و سری ما به نمی زدند اما امروز که دیدند تیم دارد قهرمان می شود با بستگانشان آمدند رختکن تیم و به بازیکنان تبریک گفتند. سوال من این است چرا هر وقت تیم می باخت سروکله آقایان پیدا نمی شد و سراغی از ما نمی گرفتند. آنها حتی به خودشان اجازه نمی دادند که یک زنگ به ما بزنند و در جریان امور تیم قرار بگیرند اما حالا با بستگانشان امدند برای جشن قهرمانی!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: چند وقتی بود که لیدرها را نمی دیدم و آقایان هم دنبال کار خودشان بودند اما امروز همه دور هم جمع شده بود و جشن قهرمانی گرفتند. در این مدت همه از من حمایت کردند بجز آقایان که مدام رفتند در روزنامه شان علیه من مطلب نوشتند و لیدرها را علیه من تحریک کردند.

علی دایی خاطرنشان کرد: واقعا برای این فوتبال متاسفم که این آقایان اینگونه رفتار می کنند. نمی دانم باید در مورد آنها چطور صحبت کنم. شاید هم باید بروم یک کلاس ویژه که بتوانم دو پهلو حرف زدن را یاد بگیرم. من خیلی از مواقع سکوت کردم اما وقتی دیدم آقایان هر کاری دلشان می خواهد می کنند دیدم در حقم اجحاف می شود. ایستادم و حرف هایم را زدم و جواب شان را دادم. من یاد گرفته ام که روی پای خودم بایستم.

سرمربی سرخپوشان خاطرنشان کرد: اگر می رفتم کنار این آقایان به خواسته شان می رسیدند. ماندم تا حقتم را بگیرم و با قدرت ایستادم تا کارم را ادامه دهم و خدا را شکر می کنم توانستیم با قهرمانی در جام حذفی مزد زحماتمان را بگیریم. من قبلا کف دستم را بو کرده بودم و می دانستم که چه مشکلاتی دارم.

علی دایی ادامه داد: متاسفانه آقایان از چند وقت پیش شروع کردند به صحبت کردن با بازیکنان و مربی فصل بعدشان را انتخاب کردند و رفتند اسپانیا دنبال کمپ تمرینی گشتند. حالا می روند و تکذیب می کنند اما خودشان می دانند که چه کردند. من فقط روزی خوشحال می شوم که بروند یک نفر بزرگتر از من بیاورند که افتخاراتش از من بیشتر باشد. من از این اتفاق ناراحت نمی شوم. ناراحتی من از آقایان است که اینطور رفتار کردند.

دایی ادامه داد: البته بعد از اینکه من این صحبت ها را مطرح کردم برنامه های آقایان بهم خورد. ان موقع احساس کردم می خواهند به من ضربه بزنند خدا کند که من در این مورد اشتباه کرده باشم اما دوستانم در ورزشگاه دیده بودند که وقتی تیم نتیجه می گرفت آقایان ناراحت بودند.

سرمربی پرسپولیس با انتقاد از شرایط برگزاری جشن قهرمانی گفت: این هم یک سمبل کاری از فدراسیون فوتبال بود که فقط عزیز محمدی آمده بود جام را بدهد و برود. چطور می شود که این مراسم را جشن قهرمان نام گذاشت. این مراسم به هیچ وجه در حد پرسپولیس نبود.من وقتی این جشن را دیدم خنده ام گرفت. سکویی که درست کرده بودند پله نداشت و من هم امادگی بدنی ام آنقدر نبود که بپرم روی سکو!

دایی در مورد بازیکنانی که در ابتدای فصل می خواست و مسئولان باشگاه جذب شان نکردند گفت: در فهرست اولیه من رحمتی، سیدجلال حسینی، کریم انصاریفرد و چند بازیکن دیگر بودند و قرار بود در نیم فصل عماد رضا را هم بگیرند اما او را فراری دادند تا به تیم رفیقشان برود. مدیریت فقط این نیست که اردو برگزار کند. مدیریت یعنی آرامش دادن به کادر فنی و هر آنچه که بخواهد برایش فراهم کند.

وی در ادامه انتقاداتش از حبیب کاشان گفت: ایشان گفته است که ماموریت من در پرسپولیس تمام شده است. ببخشید اما ماموریت آقای کاشانی یک جور دیگر تمام شد که من نمی خواهم در موردش حرف بزنم. واقعا این مدیریت بود که کادر فنی آرامش نداشته باشد. من از روز اول خیلی با ایشان دوست بودم و رفاقت کردم اما ایشان طوری رفتار کرد که هیچ کمکی به ما نکرد. فصل گذشته سعی کردم مسائل و مشکلات را داخل خانواده نگه دارم اما در بازی با سپاهان این دمبل چرکین سرباز کرد و دیگر تحملم سر امد و جواب شان را دادم.

علی دایی خاطرنشان کرد: ما دوشنبه ها جلسه کمیته فنی داشتیم اما آقای کاشانی و معاونش می نشستند جلوی من تا در مورد مسائل فنی صحبت کنند. در حالی که باید یک پیشکسوت بزرگ در این جلسه حضور می داشت و اظهار نظر می کرد. من در این مدت فحش شنیدم و به خانواده ام توهین شد اما هیچ حمایتی ندیدم. لیدری که به سرمربی تیم توهین کرد و کتکش زد مورد حمایت آقایان بود. آیا این مدیریت است.

دایی ادامه داد: بعد از قهرمانی ما در جام حذفی که بازیکنان خسته هستند و باید سریعتر به تهران برگردند آقایان اعلام کرده اند که چون بلیت هواپیما نداریم باید تیم را با اتوبوس به تهران برگردانیم. مدیریت یعنی این؟ مردم همه چیز را می فهمند و دیگر نیازی نمی بینم بیش از این حرفی بزنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016