شنبه 3 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درگيری شديد نماينده دايی با رئيس کميته انضباطی در فدراسيون فوتبال، مهر

نماينده سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس که برای تغيير تاريخ جلسه کميته انضباطی با علی دايی در فدراسيون فوتبال حضور يافته بود با رئيس کميته انضباطی به درگيری شديد پرداخت.
به گزارش خبرگزاری مهر، پس از اعلام رای خاطيان ديدار تيم‌های فوتبال پرسپوليس و استيل آذين در هفته سی‌ام رقابت‌های ليگ برتر، مجتبی شريفی رئيس کميته انضباطی از دعوت علی دايی و صادق درودگر به اين کميته برای ارائه توضيحاتی خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين رابطه عصر امروز شنبه بهمن دهقان نماينده علی دايی به فدراسيون فوتبال رفت تا به رئيس کميته انضباطی اعلام کند به دليل بازی فردا يکشنبه تيم پرسپوليس برابر نفت تهران، زمان حضور دايی در کميته انضباطی را تغيير دهد. همچنين نماينده علی دايی خواستار رسيدگی به اين بحث شد که چگونه ليدر ضارب سرمربی تيم پرسپوليس در استاديوم حضور يافته است زيرا وی ممنوع الورود به ورزشگاه است که همگی در اين خصوص اظهار بی اطلاعی کردند.

در اين بين اتفاقاتی رخ داد که باعث درگيری شديد لفظی بين مجتبی شريفی با بهمن دهقان شد که با وساطت مسئولان کميته انضباطی، ملک آباد رئيس کميته حراست فدراسيون و در نهايت مهدی تاج اين درگيری خاتمه يافت. البته در اين بين بيماری سردرد "ميگرن" مجتبی شريفی رئيس کميته انضباطی نيز عود کرد و وی مجبور شد برای دقايقی استراحت کند.

هنوز علت اصلی درگيری لفظی آنها مشخص نيست و طرفين نيز در اين خصوص اظهار نظر نکردند. همچنين بهمن دهقان هم در مورد علت اين درگيری به خبرنگار مهر اعلام کرد درصورت صلاحديد علی دايی مسائل مربوط به اتفاقات امروز را بازگو خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016