چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حاشيه ديدار تيم‌هاي ذوب آهن و الشباب: درگيري هواداران پس از پايان مسابقه و تهديد ناظر AFC به تعطيلي بازي

فارس - ناظر كنفدراسيون فوتبال آسيا در جريان برگزاري ديدار تيم‌هاي ذوب آهن و الشباب چندين بار تهديد و تصميم به قطع اين مسابقه داشت.

در اواسط اين ديدار حدود 50 نفر از دانشجويان اصفهاني پرچم‌هاي كشور بحرين را در ورزشگاه به اهتزاز درآوردند. اين موضوع با واكنش منفي هواداران ذوب‌آهن مواجه شد و آنان نسبت به اين عمل اعتراض كردند. پس از اين موضوع نيروي انتظامي با قرار گرفتن در بين 2 گروه مانع از ايجاد درگيري شد، اما برخوردي با طرفين نداشت. اين دانشجويان با شعار «ذوب‌آهن زلزله آل سعود قاتله» حمايت خود را از مردم مظلوم بحرين اعلام كردند.

به گزارش خبرگزاري فارس، در حالي‌كه هواداران ايراني حاضر در ورزشگاه فولادشهر به 2 دسته تقسيم شده بودند و گروهي ذوب آهن و عده‌اي هم مردم بحرين را تشويق و حمايت مي‌كردند، استيون كيم، ناظر كنفدراسيون فوتبال آسيا كه شاهد اين اتفاقات بود و از اين صحنه‌ها نيز عكس گرفت، چندين بار با تلفن همراه خود با مسئولان ارشد AFC تماس برقرار كرد و تصميم به تعطيلي و قطع اين ديدار داشت كه با وساطت ماموران انتظامي و مسئولان ايراني حاضر در ورزشگاه از اين موضوع منصرف شد.

مسئولان حراست حاضر در ورزشگاه به وي قول دادند كه به سرعت به اين ماجرا پايان خواهند داد.

* پس از پايان اين ديدار نيز هواداران كه به دو دسته تقسيم شده بودند با هم درگيري لفظي و فيزيكي پيدا كردند كه به ضرب و شتم يكديگر نيز پرداختند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 





ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016