چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرسپوليس به الوحده باخت - درگيري ليدرهاي پرسپوليس و دخالت ماموران اماراتي

فارس - پرسپوليس در هفته ششم ليگ قهرمانان آسيا در خانه الوحده امارات شكست خورد و در قعر گروه سوم قرار گرفت تا وداعي تلخ از آسيا داشته باشد.

به گزارش خبرنگار اعزامي فارس از ابوظبي، ديدار تيم‌هاي پرسپوليس ايران و الوحده امارات از هفته ششم رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 21 امشب به وقت ايران در حضور حدود 250 هوادار در ورزشگاه آل‌نهيان ابوظبي برگزار شد كه در نهايت اين ديدار با نتيجه 2 بر صفر به سود الوحده خاتمه يافت.

سالم صالح در دقيقه 12 و محمد الشيهي در دقيقه 70 گل‌هاي اماراتي‌ها را به ثمر رساندند.
در دقيقه 40 نيز محمد نوري يك موقعيت را با كوبيدن توپ به تير دروازه براي پرسپوليس از دست داد.

دو تيم قبل از اين ديدار از دور رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا حذف شده‌ بودند و نتيجه اين ديدار تأثيري در سرنوشت آنها در جدول رده بندي گروه سوم ايفا نكرد و تنها جاي دو تيم را در جدول رده‌بندي عوض كرد به اين ترتيب كه پرسپوليس با قعرنشيني از آسيا وداع كرد.

از اين گروه صعود تيم‌هاي الاتحاد عربستان با 10 امتياز و بنيادكار ازبكستان با 8 امتياز قطعي شده است و اين دو تيم تنها براي تعيين صدرنشين امشب در عربستان به ميدان مي‌روند.

داور سوري اين ديدار به رحمان احمدي، هادي نوروزي و حميد علي‌عسگري از پرسپوليس كارت زرد نشان داد.

تركيب پرسپوليس:
رحمان احمدي، حميد علي‌عسگر، محمد منصوري، سكوبرت، حسين بادامكي، مجتبي شيري، محمد نوري، تياگو (46-مهدي شيري)، هادي نورورزي (65-اميرحسين فشنگچي)، سامان آقازماني و اشپيتيم آرفي (70-هاشميان)
سرمربي: علي دايي



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




درگيري ليدرهاي پرسپوليس موجب ناراحتي هواداران پرسپوليس شد كه درنهايت با دخالت ماموران ورزشگاه خاتمه يافت.

به گزارش خبرنگار اعزامي فارس از ابوظبي، در دقيقه 25 ديدار پرسپوليس و الوحده و پس از اينكه چندين بار كمك داور بازي به اشتباه پرچمش را به نشانه آفسايد بالا برد، علي دايي به وي اعتراض كرد. وي همچنين در نيمه دوم به داور بازي بابت خطايي كه پشت محوطه جريمه پرسپوليس گرفت نيز اعتراض كرد.

*سعيد حلافي، بازيكن پرسپوليس از روي سكوها نظاره‌گر بازي بود.

*هواداران الوحده با طبل و آلات موسيقي تيم خود را تشويق مي‌كردند.

*مقامات ارشد الوحده براي تماشاي اين ديدار در ورزشگاه آل‌نهيان حضور داشتند.

*تمام صندلي‌هاي جايگاه VIP ورزشگاه در عرض 10 دقيقه به طور كامل پر شد.

*بليت براي تماشاي اين ديدار توسط باشگاه پرسپوليس به اندازه كافي خريداري شده بود تا هواداران اين تيم به طور رايگان به تماشاي بازي بپردازند.

*سفير ايران در امارات در بين دو نيمه براي تماشاي بازي به ورزشگاه آمد. همچنين نوريان، مشاور رئيس جمهور نيز همراه با وي در ورزشگاه حضور يافت.

*درگيري طبل‌زن و ليدر پرسپوليس نيز از نكات قابل توجه اين ديدار بود كه موجب ناراحتي هواداران پرسپوليس را فراهم آورد. اين موضوع با دخالت پليس ورزشگاه خاتمه يافت.

*امير قلعه‌نويي در مورد حضورش در ورزشگاه براي تماشاي اين ديدار گفت:‌امشب پرسپوليس ايران بازي داشت و اين موضوع باعث شد تا به ورزشگاه بيايم. البته ما دو بازي در ليگ برتر و جام حذفي با اين تيم بازي داريم و همراه با كادرفني، شرايط پرسپوليس را بررسي مي‌كنيم، هرچند كه اولويت اول همان تماشاي ديدار نماينده‌اي از ايران در بازي امشب بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016