شنبه 14 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ممانعت از بازی بانوان ايران در بحرين به دليل رعايت حجاب، مهر

رئيس فدراسيون فوتبال با ابراز تاسف از عدم برگزاری ديدار دو تيم ملی ايران و اردن گفت: از مسئول برگزار کننده اين مسابقات به فيفا شکايت خواهيم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تيم ملی فوتبال بانوان کشورمان که خود را برای حضور در دور دوم رقابتهای مقدماتی المپيک لندن آماده کرد بود، قرار بود ساعت ۱۹:۰۰ روز جمعه به مصاف تيم ملی اردن برود که به دليل اجازه ندادن مسئول برگزاری مسابقات از کشور بحرين به جهت استفاده بانوان ايرانی از پوشش اسلامی، اين بازی برگزار نشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين در حالی بود که پيش از اين ملی پوشان کشورمان در دور اول رقابتهای مقدماتی المپيک لندن با پوشش کامل اسلامی به رقابت با حريفان خود پرداخته بودند . بازيکنان تيم ملی پس از حضور در زمين مسابقه و خواندن سرود جمهوری اسلامی ايران و زدن دور افتخار در استاديوم و در نهايت سجده کردن بر پرچم مقدس کشورمان،زمين مسابقه را با چشمانی اشک آلود ترک کرده و بازيکنان اردنی به همراه تماشاگرانی که در ورزشگاه حضور داشتند به تشويق تيم ملی ايران پرداختند. اين بازی قرار بود در ورزشگاه ۷۵ هزار نفری ورزشگاه امان اردن به مصاف حريفان خود برود.

علی کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال در اين مورد به سايت فدراسيون فوتبال گفت: پيش از اين ما با سپ بلاتر- رئيس فدراسيون جهانی فوتبال- فيفا مذاکرات لازم را در خصوص حضور بانوان ايرانی با پوشش کامل اسلامی انجام داده بوديم اما متاسفانه نمی دانم چرا مسئول برگزار کننده مسابقات اجازه بازی به تيم ملی کشورمان را نداده است.

کفاشيان ادامه داد: هر چند که در قانون فيفا آمده است هيچ کشوری حق ندارد با پوشش اسلامی بازی کند اما ما با مسئولان فدراسيون جهانی فوتبال رايزنی های لازم را انجام داده بوديم و متاسفانه مشخص نيست که چرا مسئول بحرينی مسابقات از حضور بانوان در اين ديدار جلوگيری کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016