شنبه 4 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

امير قلعه‌نويی، سرمربی جديد تراکتورسازی تبريز: استقبال تبريزی‌ها تمرکزم را به هم زد، حرفم را در زمين می‌زنم، ايسنا

سرمربی جديد تيم فوتبال تراکتورسازی تبريز گفت: به مربيانی که هميشه قول می‌دهند بايد لقب « کاسب» داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه آذربايجان شرقی، سرمربی جديد تيم فوتبال تراکتورسازی تبريز، شب گذشته برای نخستين بار پای سوالات خبرنگاران تبريزی نشست و به سوالات آنها پاسخ داد.


به گزارش سرويس ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه آذربايجان شرقی، امير قلعه نويی که دقايقی قبل از اين نشست، با استقبال پرشور فوتبال دوستان تبريزی در فرودگاه مواجه شده بود، در پاسخ به خبرنگاران حاضر در اين نشست، از رويکردهای آتی خود در چارچوب مستطيل سبز تراکتورسازان تبريزی سخن گفت.


* تمرکز امير به هم خورد

قلعه نويی با اشاره به استقبال پرشور هواداران تراکتورسازی تبريز، با بيان اين که «صحنه‌های قشنگی که امروز ديدم تمرکزم را بهم زد» از فوتبالدوستان تبريزی تشکر کرد و گفت: وقتی خيل عظيم مردم را ديدم احساس جوانی کردم و لحظه‌ای فکر کردم می‌توانم فوتبال بازی کنم، بنابراين اميدوارم بتوانم با تزريق همين شور و نشاط به تيم، يک فوتبال زيبا و با کيفيت را در فصل آتی ارائه دهم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




* پسرم، تمايل داشت در اصفهان بماند

سرمربی پيشين باشگاه فولاد سپاهان اصفهان با اشاره به سالهای حضور موفقيت آميز خود در اين شهر گفت: من دو سال خيلی خوب را در اصفهان سپری کردم و اصفهانيها نيز احترام زيادی برای خانواده‌ام قائل بودند؛ به طوری که پسرم تمايل داشت در اصفهان بماند و همين حالا هم می‌تواند به راحتی به اصفهان برود و بيايد و مطمئنم اگر تبريز را هم ببيند خوشش خواهد آمد و البته دوستان نيز قول داده‌اند تا اسم پسرم را در نوجوانان تراکتورسازی بنويسند.


* تيم هجومی می بنديم

امير قلعه نويی با تاکيد بر حفظ بازيکنان فصل پيشين تراکتورسازی گفت: سعی می‌کنيم ضمن حفظ بازيکنان فصل پيش، از ميان شش سهميه در نظر گرفته شده برای بستن تيم نيز به نحوه احسن استقاده کنيم که از اين ميان سه بازيکن را تا حالا جذب کرديم و درصدديم سه بازيکن ديگر را هم در پستهای ۵۰ متر رو به جلو جذب کنيم.

او با بيان اين که «فلسفه مربگيری من تشکيل تيم هجومی است» گفت: مردم دنبال يک فوتبال هجومی و توام با گل هستند؛ بنابراين بايد طوری تيم ببنديم که علاوه بر حفظ ساختار دفاعی، يک فوتبال هجومی داشته باشيم.


* حرفم را در زمين می زنم

قلعه نويی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد فضای مبهم خبری حضور او در تيم فوتبال تراکتورسازی، امکان جذب بازيکنان توانمند را علت اصلی اين امر دانست و گفت: اعتقاد دارم ما بايد حرفهايمان را در زمين بزنيم؛ برای همين از سردار جعفری خواستم کارمان در سکوت باشد؛ چرا که در غير اين صورت شايد امکان جذب همين دو، سه بازيکن نيز فراهم نمی‌شد.


*سوالتان غيرحرفه ای است


سرمربی باشگاه تراکتورسازی تبريز در ادامه و در پاسخ خبرنگاری که خواستار شفاف سازی در مورد رقم قرارداد او با اين تيم تبريزی شد و رقم اين قرارداد را معادل رقم ۹۰ سال کار يک کارگر در کارخانه تراکتورسازی خواند؛ سوال خبرنگار فوق را «غيرحرفه ای» دانست و گفت: مربيان، در هيچ جای دنيا مبلغ قرارداد را نمی‌گويند و اين خبرنگار قصد دارد از همين حالا تيم تراکتورسازی را به حاشيه ببرد و من از طرح اين سوال واقعاً تعجب می‌کنم. در حالی که هنوز شروع به کار نکرده ام، اين خبرنگار سخنرانی خوبی انجام داد!


* هيچ قولی نمی دهم!


قلعه نويی با بيان اين که « هيچ قولی به کسی نمی‌دهم» گفت: در فوتبال، هيچ مربی قول نمی‌دهد و من نيز قولی نداده‌ام بلکه فقط آمده‌ام تکليفم را -که بستن يک تيم خوب است- انجام دهم.

او افزود: من به تکليفم انجام می‌دهم و نتيجه دست خداست و باز هم می گويم که هر مربی بيايد قول خاصی بدهد، من به عنوان کمک مربی با او کار می کنم!


* کمالوند از اهالی قلم و رسانه بود


امير قلعه نويی در ادامه با اشاره به نقش رسانه‌های جمعی در فعاليت و نتايج اين تيم تبريزی در فصل گذشته گفت: آقای کمالوند، قبلاً خودشان از اهالی قلم بودند و برخلاف گفته‌هايش به نظر نمی‌آيد ارتباط او با رسانه خوب نبوده باشد و خودم هم با توجه به اين که آدم مشاوره‌ای هستم؛ نظرات را گوش می کنم.

امير قلعه نويی شامگاه جمعه در نشست مطبوعاتی خود در پاسخ به سئوال خبرنگاری که پرسيد برای تيم تراکتورسازی و جايگاه آن چه قولی می دهيد؟ گفت: در هر کجا که مربيگری کرده‌ام، هيچ قولی بر موفقيت آن تيم نداده‌ام، هر مربی که قول قهرمانی يا آسيايی کردن تراکتورسازی را می دهد، من حاضرم به عنوان دستيار با او کار کنم. آنهايی که قول می دهند کاسب هستند.


* مربی حرف خود را در مستطيل سبز می‌زند

او تصريح کرد: من تلاش خودم را انجام خواهم داد تا حرفم را در بازی و در مستطيل سبز بزنم.

قلعه نويی با بيان اينکه جذب بازيکن بومی برنامه اصلی خود نيست؛ عنوان کرد: چند تن از اعضای کادر فنی، بومی هستند و ما به دنبال داشتن تيمی قدرتمند هستيم. برنامه اصلی ما ساختن تيمی در حد و اندازه‌های نام تراکتورسازی و شايسته اين هواداران است.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری که پرسيد برای تيم تراکتورسازی و جايگاه آن چه قولی می‌دهيد؟ گفت: در هر کجا که مربيگری کرده‌ام، هيچ قولی بر موفقيت آن تيم نداده‌ام. حاضرم دستيار هر مربی که قول قهرمانی يا آسيايی کردن تراکتورسازی می‌دهد را بپذيرم. آنهايی که قول می دهند کاسب هستند.

سرمربی تراکتورسازی اظهار اميدواری کرد اين تيم نتايج درخشانی کسب کند.


* در جذب بازيکن هرگز با بازيکنان مستقيماً مذاکره نمی‌کنم

امير قلعه نويی با اشاره به برگرداندن بازيکنانی همچون محمد نصرتی، جاسم کرار و حفظ آندرانيک تيموريان اظهار کرد: مستقيما در جذب بازيکن هرگز با بازيکنان مذاکره نمی‌کنم. اعتقاد دارم بايد بازيکنان فصل قبل را حفظ کنيم و بعد به دنبال بازيکنان جديد باشيم و باشگاه بايد برای حفظ مهره‌های فصل قبل تيم تلاش کند.

همچنين قلعه نويی از اظهارنظر در خصوص گفته‌های اخير دختر مرحوم حجازی، خودداری کرد.

سرمربی جديد تراکتورسازی در خصوص جذب خسرو حيدری نيز اظهار کرد: خسرو بازيکن خوبی است و من با او کار کرده‌ام و بهتر می‌شود اگر باشگاه او را جذب کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016