جمعه 10 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه‌نويی: مربی پروازی نيستم، هيچ تيمی مانند تراکتورسازی هوادار بامعرفت ندارد، ايسنا

امير قلعه‌نويی گفت: در چند روز حضورم در تبريز مردم اين شهر مرا شرمنده کرده‌اند و با تمام توان در خدمت تيم تراکتورسازی خواهم بود.

به گزارش ايسنا، سرمربی تراکتورسازی سه شنبه شب در هتل پارس تبريز با تقدير و تشکر از زحمات فراز کمالوند در تيم تراکتورسازی تبريز اظهار کرد: کمالوند زحمات زيادی را برای تيم کشيد، تراکتورسازی تيم بسيار خوبی است و حقش بود آسيايی می‌شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




* تراکتورسازی تبريز تيم مردمی است

وی افزود: نگاه من به تيم تراکتورسازی تبريز نگاه ورزشی است و بنده به عنوان فردی که بيش از ۲۰ جام در عرصه فوتبال به دست آورده‌ام اعلام می‌کنم تيم تراکتورسازی تبريز تيم مردمی است.


سرمربی تيم تراکتورسازی تبريز با بيان اينکه مردم تبريز مردم بسيار خوبی هستند، ابراز داشت: در دنيا هيچ تيمی همانند تيم تراکتورسازی هوادار بامعرفت ندارد.


اين مربی خاطرنشان کرد: با صداقت بايد کار کرد، مردم از ما خيلی جلوتر هستند و اگر با صداقت پيش بريم مردم پاسخ صداقتمان را به خوبی می‌دهند.


* بايد از وارد کردن فشارهای اضافی به تيم خودداری کنيم

وی تاکيد کرد: امروز بايد اهدافمان در تيم تراکتورسازی را فازبندی کنيم و براساس اهداف زيرساخت‌ها را درست کنيم.

سرمربی تيم فوتبال تراکتورسازی گفت: بايد از وارد کردن فشارهای اضافی به تيم خودداری کنيم.

قلعه‌نويی با بيان اينکه ظرفيت‌های ممتازی در تيم تراکتورسازی تبريز وجود دارد، بيان داشت: با تمام وجود تلاشی در شان مردم آذربايجان انجام خواهيم داد.


* اهداف فنی برای تراکتورسازی داريم

اين مربی گفت: امروز بايد به دنبال کيفيت در تيم تراکتورسازی تبريز برويم، اهداف فنی برای تراکتورسازی داريم و مسئوليت امروز بسيار سخت‌تر است.

قلعه‌نويی با بيان اينکه مربی پروازی نيستم، افزود: با عشق و علاقه فراوان به مردم آذربايجان‌شرقی به تيم تراکتورسازی تبريز آمده‌ام.


* سرمايه اصلی اين تيم مردم آگاه، هوشيار و فهيم آذربايجان‌شرقی هستند

سرمربی تراکتورسازی تبريز در ادامه خاطرنشان کرد: آماده مشاوره با صاحب‌نظران هستم.

وی گفت: تراکتورسازی تبريز تيمی بی‌نظير است و سرمايه اصلی اين تيم مردم آگاه، هوشيار و فهيم آذربايجان‌شرقی هستند.

سرمربی تيم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به بومی بودن چند تن از اعضای کادر فنی، جذب بازيکن بومی را خارج از برنامه اصلی خود دانست و گفت: مطمئناً هواداران تراکتورسازی و مسئولان باشگاه به دنبال داشتن تيمی قدرتمند و منسجم هستند و برنامه اصلی ما نيز اين است که تيمی خوب در حد و اندازه‌های نام تراکتورسازی و شايسته اين هواداران بسازيم و نتايج درخشانی کسب کنيم.

وی اذعان داشت: البته من منکر جذب استعدادهای فوتبال آذربايجان‌شرقی نيستم و در صورت مشاهده بازيکنی از رده‌های پايه که بتواند در تيم بزرگسالان پيشرفت کند، حتماً آن بازيکن را به تمرينات تيم بزرگسالان دعوت خواهم کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016