جمعه 8 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

پنج سال "رايحه خوش خدمت" در ورزش ايران، فرامرز کوشان

ورزش ايران پنج سال پس از حاکميت مطلقه دارودسته‌ی احمدی‌نژاد و گسترش "رايحه خوش خدمت‌شان" در بحرانی‌ همه‌جانبه به‌سرمی‌برد. راه پايان اين بحران و تغيير اصولی در مديريت، برنامه‌ريزی و اجرای پروژه‌های ورزشی، از راه حل بحران عمومی کشور جدا نيست  ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حبيب کاشانی: ما ناسزا شنيديم، ديگران سودش را می‌برند! تراکتور بايد در بازی برگشت با پرسپوليس محروم شود، ايسنا

سرپرست باشگاه پرسپوليس تهران گفت: تراکتور سازی بايد در بازی برگشت مقابل پرسپوليس محروم شود. فدراسيون با محروميت کنونی اين تيم، باعث منفعت تيم‌های حريف می شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، حبيب کاشانی به برخی پرسش ها درباره رخدادهای اخير و رای کميته انضباطی فدراسيون فوتبال پاسخ داد. متن اين پرسش و پاسخ در زير می آيد:

* بازی با تراکتور سازی را چطور ديديد؟



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




- در مجموع بازی بسيار نفس گير و حساس برگزار شد. اين نخستين بازی بود و با آن که بازيکنان به هماهنگی لازم نرسيده بودند، موفق شدند در يک بازی خوب تراکتورسازی را شکست دهند. البته بازيکنان به تازگی از بدنسازی خارج شده اند و به همين خاطر بازی کيفيت بالايی نداشت. اما مطمئن هستم در هفته های آينده بازيکنان با شرايط بهتری بازی می کنند چرا که زمان می تواند مشکل عدم هماهنگی را حل کند.

* قطعا از قضيه محروميت پرسپوليس باخبر هستيد.
- متأسفانه بله. خيلی جالب است که تماشاگر حريف در ورزشگاه خانگی ما، بازيکنان و سرمربی پرسپوليس را مورد فحش و ناسزا قرار می دهد، تمام اعضای مجموعه را زير باران سنگ و سانديس می گيرد، اما کميته انضباطی، پرسپوليس را محروم می کند.

* گويا تراکتورسازی هم محروم شده است.
- چه فايده؟ تعجب من هم از اين است. تراکتوری ها در ديدار با پرسپوليس مجموعه را مورد ضرب و شتم و ناسزا قرار می دهند اما فدراسيون با محروميت اين تيم، باعث منفعت تيم های حريف می شود در صورتی که تنها راه جبران اين خسارت آن است که تراکتور در بازی برگشت مقابل پرسپوليس محروم شود.

* چقدر می توانيد به قهرمانی پرسپوليس در ليگ اميدوار باشيد؟
- پرسپوليس اگر می خواهد، قهرمان ليگ شود، بايد تراکتور را شکست می داد که خوشبختانه اين اتفاق رخ داد. علاوه بر آن در ادامه بازی ها نيز بايد هر مسابقه را به چشم يک فينال نگاه کند تا در نهايت به هدف خود برسد.

* بازی در يک روز ميانی هفته برگزار شد. به نظرتان استقبال هواداران رضايت بخش بود؟
- در ابتدا جا دارد، تشکر ويژه ای از هواداران داشته باشم که برای حمايت تيم به ورزشگاه آمدند. البته همان طور که گفتيد، به دليل برگزاری بازی در روز ميانی هفته هواداران زيادی نمی توانستند به ورزشگاه بيايند. اميدوارم در بازی های آينده و در روزهای تعطيل استقبال بيشتری از بازی ها شود.

* به نظرتان با اين قيمت بليت ها حضور تماشاگران بيشتر می شود؟
- در اين که قيمت بالای بليت ها روی آمدن تماشاگران تاثير داشته شکی نيست. خيلی از تماشاگران پرسپوليس دانش آموز، دانشجو و از اقشار آسيب پذير جامعه هستند که توان خريد بليت ۸ هزار تومانی را ندارند و نتوانستند به استاديوم بيايند.

* چرا مسئولان ورزشگاه در ابتدا اجازه حضور مربيان در سالن کنفرانس را نمی دادند؟
- از اين موضوع اطلاعی ندارم اما می دانم زمانی که باشگاه، ورزشگاه آزادی را برای انجام يک ديدار اجاره می کند، شامل سالن کنفرانس خبری هم می شود. با اين حال نمی دانم چرا چنين تصميمی گرفته شد. قراردادی که ما با استاديوم آزادی بستيم، برای استفاده از زمين مسابقه است و پولی که از محل تبليغات محيطی، حق پخش تلويزيونی و بليت فروشی حاصل می شود، منبعی برای پرداخت اجاره کل استاديوم است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016