دوشنبه 10 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه ايران به فيفا و ای اف سی: بازی با بحرين در يک کشور بی‌طرف غيرعربی برگزار شود، ايسنا

سرپرست تيم ملی فوتبال نحوه برنامه ريزی تيم ملی را برای شرکت در مرحله اول رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل اعلام کرد.

به گزارش ايسنا و به نقل از سايت فدراسيون، عباس ترابيان در اين رابطه گفت: جلسه ستاد آماده سازی تيم ملی پيش از ظهر امروز با حضور مسئولان بخش های مختلف فدراسيون، کادر فنی و سرپرستی، آناليزور تيم و ديگر افراد مرتبط در دفتر بنده برگزار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرپرست تيم ملی با اشاره به برنامه های تيم ملی گفت: با توجه به اينکه هفته پنجم ليگ دوم شهريور به پايان می رسد، کادر فنی يک روز ريکاوری به بازيکنان داده تا صبح جمعه چهارم شهريور اولين اردوی تيم ملی پيش از بازی مقابل اندونزی به مدت يک هفته در هتل المپيک آغاز شود. بازيکنان هم بايد صبح جمعه خودشان را به اردوی تيم ملی معرفی کنند و براساس برنامه ريزی انجام شده قرار شد تا فيلم های بازی حريفان برای آناليز تهيه شود.

وی در ادامه گفت: البته ما نامه ای به فيفا و کنفدراسيون فوتبال آسيا درباره ميزبانی بحرين زده ايم و با توجه به شرايط اين کشور خواسته ايم که اگر امنيت تيم ملی ايران در بحرين تامين می شود ما برای انجام بازی برگشت به منامه خواهيم رفت. اما اگر اين اتفاق نيافتد از فيفا و AFC خواسته ايم تا ديدار برگشت که در تاريخ ۲۰ آبان است در يک کشور بی طرف غيرعربی برگزار شود.

ترابيان در پايان گفت: با توجه به اينکه روز بازی ما با اندونزی، بازی بحرين و قطر در دوحه برگزار می شود يکی از اعضای کادر فنی برای آناليز اين بازی به دوحه خواهد رفت. ضمن اينکه در زمينه کارهای پشتيبانی هماهنگی های لازم انجام شد و قرار شد اقدامات لازم برای گرفتن ويزاهای اندونزی و قطر انجام شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016