چهارشنبه 12 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تحليل استيلی از نخستين بازی پرسپوليس، برخی در حدواندازه خودشان نبودند، مهر

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس با مثبت ارزيابی کردن فوتبالی که شاگردانش در ديدار برابر ملوان به نمايش گذاشتند گفت: با توجه به اينکه تنها سه روز ملی‌پوشان را در اختيار داشتيم هنوز به هماهنگی لازم نرسيده‌ايم، هر چند که برخی بازيکنان هم در حد و اندازه خودشان نبودند.

به گزارش خبرنگار مهر، حميد استيلی پس از تساوی سه شنبه شب تيمش برابر ملوان بندرانزلی در ورزشگاه آزادی تهران ضمن بيان اين مطلب گفت: اين اولين بازی بود که در ليگ برگزار کرديم و طبيعتا هنوز هماهنگی لازم برای ارائه بازيهای بهتر را نداريم. نا بازيکنان ملی پوشمان را تنها سه روز در اختيار داشتيم و اين زمان برای هماهنگ کردن بازيکنان کافی نيست.

وی ادامه داد: در هر دو نيمه ديدار برابر ملوان نسبت به حريف برتری داشتيم و موقعيت های زيادی را روی دروازه ملوان ايجاد کرديم اما در زدن ضربات آخر کم دقت بوديم که بايد بررسی کنيم ببينيم چرا با وجود حملات زيادی که روی دروازه حريف انجام می دهيم و سانترهايی که برای مهاجمان ارسال می شود بازهم نمی توانيم به گل برسيم. شايد بايد با تعداد نفرات بيشتری در محوطه جريمه حريف حاضر شويم. بايد بازی را آناليز کنم و به نقاط ضعف مان دست پيدا کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس نمايش بازيکنانش در ديدار برابر ملوان را راضی کننده و تماشاگر پسند عنوان کرد و گفت: ما شروع خوبی داشتيم و در همان نيمه اول موقعيت های زيادی را روی دروازه حريف ايجاد کرديم اما در نيمه دوم ملوان از تک موقعيتی که داشت به گل رسيد. بعد از اين گل ما روش بازی مان را تغيير داديم و توانستيم ضمن به ثمر رساندن گل مساوی موقعيت های زيادی نيز خلق کنيم اما در به ثمر رساندن آنها ناکام بوديم.

استيلی حمايت هواداران پرسپوليس تا دقيقه ۹۶ از اين تيم را يکی از نقاط مثبت اين ديدار معرفی کرد و خاطرنشان ساخت: بايد از اين تماشاگران تشکر کنم که به ورزشگاه آمدند و تا ثانيه های پايانی بازی به تشويق پرسپوليس پرداختند. اين يک نکته مثبت است که هواداران تا دقيقه ۹۶ به تشويق تيم پرداختند و نشان دادند که برای موفقيت تيمشان همه کاری می کنند.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به اين پرسش که فکر نمی کنيد تشويق علی دايی بعد از دريافت گل پرسپوليس روی بازيکنان تاثيرگذاشت گفت: من به نظر هواداران احترام می گذارم. آنها حق دارند که از تيم شان پيروزی بخواهند اما بايد کمی صبور باشند. کمی زود بود که بخواهند اين تشويق ها را شروع کنند چون تازه بازی اول است اما به هر حال حق با آنهاست و من هم قول می دهم روز به روز بهتر شويم.

حميد استيلی يکی ديگر از عوامل به پيروزی نرسيدن تيمش را عملکرد چند بازيکن عنوان کرد و گفت: با وجود اينکه خيلی از بازيکنان عملکرد مطلوبی داشتند اما چند بازيکن هم در حد و اندازه خودشان نبودند و نتوانستند کارايی لازم را داشته باشند. شما ديديد که علی کريمی با چه شور و اشتياقی بازی می کرد. اميدوارم همه بازيکنان بتوانند در بازيهای آينده برای پيروزی تيم تلاش کنند.

وی عملکرد خط دفاعی را مثبت ارزيابی کرد و گفت: در نيمه اول دو اشتباه داشتند که پاس ها را به بازيکنان حريف دادند اما در طول بازی تنها يک اشتباه تاثير گذار داشتند که منجر به گل شد. وقتی يک تيم فوتبال خوبی را به نمايش می گذارد خط دفاعی نبايد اشتباه کند . با اين حال اشتباه جزوی از فوتبال است و قطعا اگر اشتباهات نبود گلی در فوتبال رد و بدل نمی شد.

حميد استيلی با تاکيد بر اينکه تيمش برای رسيدن به شرايط ايده ال نياز به زمان دارد خاطرنشان کرد: فوتبال پروسه زمانبری است که نمی توان در کوتاه مدت به آن دست پيدا کرد. اميدوارم هواداران اين فرصت را به ما بدهند که بتوانيم نقط ضعف تيم را برطرف کنيم.

وی در مورد قرار نداشتن جواد کاظميان در فهرست ۱۸ نفره اين تيم گفت: کاظميان دير به جمع ما ملحق شد و هنوز از نظر بدنی به شرايط ايده ال نرسيده است. اين تشخيص ما بود که کاظميان در اين ديدار بيرون از فهرست ۱۸ نفره باشد.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس در پايان تاکيد کرد: رمز موفقيت من در همه تيم هايی که بوده ام همدلی و رفاقت بين بازيکنان است. در پرسپوليس هم همين شرايط را دارم و اميدوارم همه بازيکنان بتوانند کمک کنند که در ديدارهای آينده به پيروزی برسيم و به هوادرانمان هديه بدهيم.

ديدار تيم های فوتبال پرسپوليس و ملوان بندرانزلی در هفته اول يازدهمين دوره رقابتهای ليگ برتر سه شنبه شب با تساوی يک بر يک در ورزشگاه آزادی تهران به پايان رسيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016