چهارشنبه 12 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی کريمی پس از نخستين بازی: نمی‌توانيم از نتيجه پرسپوليس راضی باشيم، قهرمانی به اين آسانی نيست! مهر

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس عملکرد تيمش در ديدار برابر ملوان را مثبت ارزيابی کرد و گفت: با وجود عملکرد خوب اما نمی توانيم از نتيجه ای که گرفتيم راضی باشيم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کريمی که پس از تساوی سه شنبه تيمش برابر ملوان در جمع خبرنگاران سخن می گفت ضمن بيان اين مطلب افزود: اين اولين بازی بود که ما در فصل جديد رقابتهای ليگ برتر برگزار کرديم و نتيجه خوبی کسب نکرديم. تصور می کنم برای رسيدن به شرايط ايده ال به چهار تا پنج بازی ديگر نياز داريم تا به هماهنگی کافی برسيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: ما در ديدار برابر ملوان فوتبال زيبا و قابل قبولی را به نمايش گذاشتيم اما روی اشتباه خودمان يک گل خورديم و هر چند خيلی زود توانستيم اين گل را جبران کنيم . ملوان در اين بازی موقعيت زيادی نداشت اما از همان يک اشتباه ما به گل رسيد. با اين حال نياز است که ما بهتر بازی کنيم .

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به اين پرسش که چرا اين تيم با حمايت هواداران پرشمارش نتوانست در اين بازی به سه امتياز دست پيدا کند گفت: می خواهم از هواداران تشکر کنم که در ساعات پايانی روز خود را به ورزشگاه رساندند و تا نيمه های شب ما را تشويق کردند. ما بايد به پيروزی می رسيديم اما نتوانستيم از موقعيت هايمان به خوبی استفاده کنيم.

وی ادامه داد: بازيکنان ما در زدن ضربات آخر کم دقت بودند که بايد در تمرينات روی اين مشکل بيشتر کار کنيم و در ديدارهای آينده با استفاده از موقعيت هايی که به دست می آورديم سه امتياز را کسب کنيم. قهرمانی در رقابتهای ليگ برتر به آسانی به دست نمی آيد و بايد سخت کار کنيم تا بتوانيم در ديدارهای آينده امتيازات کامل را بگيريم. برای قهرمان بايد زحمت کشيد و اميدوارم بتوانيم به اين مهم دست پيدا کنيم.

ديدار تيم های فوتبال پرسپوليس و ملوان بندرانزلی در هفته اول يازدهمين دوره رقابتهای ليگ برتر سه شنبه شب با تساوی يک بر يک در ورزشگاه آزادی تهران به پايان رسيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016