سه شنبه 14 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی مهدوی‌کيا: مسئولان پرسپوليس ديگر در مورد من صحبت نکنند، مردم همه چيز را می‌دانند، مهر


کاپيتان پيشين تيم ملی فوتبال و بازيکن تيم داماش گيلان گفت: از مسئولان باشگاه پرسپوليس می‌خواهم ديگر در مورد من صحبت نکنند تا مجبور نباشم پاسخ‌شان را بدهم.

مهدی مهدوی‌کيا عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به اظهارات جديد محمود خوربين مبنی بر اينکه " ما مهدوی کيا را می‌خواستيم اما او صبر نکرد" گفت: فکر می کنم ديگر اين حرف ها تکراری شده است که هر روز بخواهيم در رسانه ها در اين موضوع صحبت کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: قبلا ماجرا را شرح داده‌ام که آقای خوردبين در پاسخ به تماس من گفتند تا پايان هفته صبر کن. خاطرم هست که روز سه شنبه با ايشان تماس گرفتم و با وجود اينکه خواسته بودند تا پايان هفته صبر کنم و اين برای من سنگين بود اما من تا روز يکشنبه هفته بعد صبر کردم و يکشنبه شب با داماش قرار داد بستم.

بازيکن پيشين تيم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: هر چند حرف آقای خوردبين برای من ناراحت کننده بود اما به احترام ايشان تا روز يکشنبه صبر کردم اما خبری نشد و حالا می گويند ما مهدوی کيا را می‌خواستيم. تصور می کنم اگر صادقانه با مردم صحبت کنند بهتر است. همه می دانند چه اتفاقی افتاده و نيازی نيست بيشتر از اين در مورد آن صحبت کنيم.

مهدوی کيا ادامه داد: سوال من از آقايان اين است که هر بازيکنی را که می خواهند يا آقای کاشانی و يا آقای استيلی با وی تماس می گيرند، حالا چطور شده که آقای خوردبين را جلو انداخته اند؟ فکر می کنم به خاطر اينکه من با ايشان رودربايستی دارم خواستند که تا پايان هفته صبر کنم.

وی افزود: چطور من يک ماه و نيم بازيکن آزاد بودم صحبتی از سوی مسئولان باشگاه پرسپوليس صورت نگرفت اما با همه بازيکنانی که می خواستند صحبت کردند؟

هافبک پيشين تيم های فوتبال بوخوم، هامبورگ و اينتراخت فرانکفورت خاطرنشان کرد: از قديم گفته اند آنچه عيان است چه حاجت به بيان است. مردم همه چيز را می دانند و رسانه ها هم همينطور. با اين حالا آنها روز دوشنبه آنقدر مرا عصبانی کردند که مجبور شدم جوابشان را بدهم. در حالی که در فوتبال حرفه ای يک مربی حق دارد يک بازيکن را بخواهد يا نخواهد. اما ای کاش صادقانه می گفتند ما مهدوی کيا را نمی خواهيم و در برنامه ما نيست.

مهدی مهدوی کيا در پايان گفتگويش با خبرنگار مهر گفت: از مسئولان و کادر فنی پرسپوليس خواهش می کنم ديگر در مورد من صحبت نکنند چرا که مردم همه چيز را می دانند. نمی خواهم آنها در موردم صحبت کنند و من هم مجبور شوم پاسخ شان را بدهم تا هواداران هر روز بخواهند در رسانه ها دنبال اين بگردند که مهدوی کيا در مورد پرسپوليس چه گفته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016