سه شنبه 18 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ذوالفقار نسب: نتايج پرسپوليس ارتباطی به عملکرد کميته فنی ندارد، استيلی بايد بهتر از اين از کريمی بازی بگيرد، ايسنا

- هنوز برای قضاوت زود است


بيژن ذوالفقار نسب معتقد است پرسپوليس در دو بازی نخستين خود در ليگ برتر عملکرد خوبی نداشته، اما اين موضوع به تصميم‌های کميته فنی ارتباطی ندارد.

سخنگوی کميته فنی باشگاه پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره شکست پرسپوليس در بازی مقابل شاهين و ارزيابی‌اش از عملکرد شاگردان استيلی در اين ديدار اظهار کرد: پرسپوليس در بازی اول در تهران برای لحظاتی خوب بازی کرد، اما در مجموع عملکرد خوبی مقابل ملوان نداشت و نمره قبولی نگرفت.

وی افزود: در بازی ديشب هم شاهين تسلط بيشتری روی توپ و ميدان داشت و در بين بازيکنان پرسپوليس هم هنوز آثار خستگی از بازی قبل ديده می شد، ضمن اين که رطوبت و گرمای زياد هم مانع انجام کار پرسپوليس شد. در مجموع فکر می‌کنم شب گذشته پرسپوليس مستحق باخت بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ذوالفقار نسب با بيان اين که هفته‌های آغازين برای قضاوت درباره هيچ تيمی ملاک نيست، گفت: فعلا همه تيم‌های ليگ در حال پشت سر گذاشتن مرحله آزمون و خطا هستند و به ويژه‌ تيم‌هايی که در فصل نقل و انتقالات تغييرات بيشتری داشته‌اند، ممکن است به نتايج دلخواه نرسند. هفته‌های آغازين برای قضاوت درباره هيچ تيمی ملاک نبوده و پرسپوليس هم از اين قاعده مستثنی نيست. فعلا زود است درباره عملکرد پرسپوليس صحبت کرد.

وی درباره جايگاه علمی کريمی در ترکيب پرسپوليس و ارزيابی‌اش از خط حمله پرسپوليس گفت: کريمی بازيکنی است که پتانسيل های زيادی دارد و بايد بهتر از اينها از او بازی گرفته شود. بايد توجه داشت که پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات عملکرد بدی نداشته و با آمدن وحيد هاشميان به خط حمله اين تيم تاکتيک هجومی آن هم تغيير خواهد کرد.

عضو کميته فنی باشگاه پرسپوليس در ادامه گفت‌وگو‌يش با ايسنا‌ درباره شعارهايی که هواداران اين تيم در دو بازی نخست سرخپوشان در فصل جديد عليه استيلی و مديريت باشگاه و همچنين انتقادها از تصميم کميته فنی، اظهار کرد: آن چيزی که به ما مربوط است، اين است که کميته فنی يک کار کارشناسی انجام داد و برای سرمربی فصل بعد پرسپوليس سه گزينه را بررسی کرد. پس از بررسی‌های ما به ترتيب علی دايی، حميد استيلی و حميد درخشان برای اين پست انتخاب شدند و ديگر بقيه موارد فعل و انفعالاتی بود بين علی دايی و باشگاه که در واقع خارج از اختيارات کميته فنی بود.

وی افزود: دايی اعتقاد داشت که هيات مديره و مدير عامل قانونی بايد سر کار بيايند و باشگاه هم می‌گفت فرصت زيادی ندارد و بايد سريع وارد فصل نقل و انتقالات شود. اگر ۱۰ بار ديگر هم چنين بحثی در ميان باشد، ما باز هم همين نظر را داريم. اگر خارج از اين موضوع اتفاقی افتاده و عملکرد پرسپوليس در دو هفته اول خوب نبود، ارتباطی به کميته فنی نداشته و به مسايل فوتبالی باز می‌گردد.

ذوالفقار نسب در پاسخ به اين سوال که آيا اين شعارها و انتقادها هدايت شده است يا از احساسی بودن هواداران سرچشمه می‌گيرد، گفت: حقيقت امر اين است که من در جريان جزئيات اين حواشی نيستم و دنبال کردن اين حواشی هم خوشايند من نيست. متاسفانه از اين دست مسايل در فوتبال ما رخ می‌دهد و طبيعتا ورزش ما بايد به سمت بيشتر فرهنگی شدن پيش برود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016