پنجشنبه 27 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روشن در گفتگو با مهر: اگر تیم‌ها با جادوگر نتیجه می‌گرفتند هندوستان باید قهرمان جام‌جهانی می‌شد!

رئیس کمیته فنی باشگاه استقلال در خصوص اظهارات اخیر مرفاوی مبنی بر ماوراءطبیعی بودن بردهای استقلال گفت: اگر تیمها با جادوگری می توانستند نتیجه بگیرند پس هندوستان باید چندین بار قهرمان جام جهانی می شد.

حسن روشن در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: از مرفاوی بعید است که در سال 2011 بعد از باخت چنین اظهاراتی را درباره تیم حریفش بکند چون که اگر تیمها با جادوگری می‌توانستند نتیجه بگیرند پس هندوستان باید چندین بار قهرمان جام جهانی می شد.

رئیس کمیته فنی باشگاه استقلال در خصوص دیدار تیمهای فوتبال استقلال و فجر سپاسی اظهار داشت: بازی راحتی را در پیش رو داریم و با اختلاف 2 یا 3 گل می توانیم این تیم را در آزادی شکست دهیم.

وی افزود: در این فصل شاهد یکی از بهترین تیمهای چند فصل اخیر استقلال خواهید بود. در حال حاضر به دلیل مصدومیت چند بازیکن، تیم به طور کامل در اختیار کادر فنی نیست و در این خصوص به ویژه با مصدومیت فریدون زندی هنوز مشکل داریم.

روشن در خصوص اینکه آیا در حال حاضر تشکیل کمیته فنی باعث نمی شود که تیم به حاشیه برود گفت: به هیچ وجه این موضوع اتفاق نمی افتد چون کمیته فنی در موازات کادر فنی عمل نمی کند. به عنوان مثال کار کمیته فنی نقد رسانه ای عملکرد کادر فنی نیست بلکه جمع کردن حاشیه های تیم است. همچنین از دیگر وظایف کمیته فنی می توان به ارائه گزارش فنی به مدیر عامل و پیشنهاد گزینه های سرمربیگری و مشاوره به کادر فنی در صورت در خواست ایشان اشاره کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




رئیس کمیته فنی باشگاه استقلال در خصوص اینکه چرا منصوریان از کاندیداتوری کمیته فنی کنار گذاشته شد: ما تصمیم گرفته ایم کمیته فنی در طی فصل 15 جلسه عادی و 5 جلسه فوق العاده تشکیل دهد، از آنجا که این کمیته 7 نفره بوده و مدیرعامل و سرمربی به دلیل مشغله کاری می توانند در جلسه حاضر نشوند 5 عضو دیگر باید حتما حاضر شوند.

وی ادامه داد: به دلیل مشغله کاری منصوریان اعلام کرد که نمی تواند در همه جلسات کمیته حاضر شود و خودش تمایل نداشت عضو کمیته فنی شود، ضمن اینکه تصمیم نهایی را در خصوص حضور منصوریان در کمیته فنی خود مدیر عامل گرفت.

روشن در خصوص قهر مجتبی جباری و عدم حضور وی در تمرینات به دلیل دریافت نکردن مطالبات مالی خاطر نشان کرد: در این مورد اگر کادر فنی بخواهد ما نظر می دهیم و اگر خودشان بخواهند این موضوع را حل کنند ما فقط نظاره گر خواهیم بود. در حال حاضر چون مسئول کمیته فنی استقلال هستم حتی به عنوان یک پیشکسوت نیز نمی توانم نظر دهم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016