پنجشنبه 27 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رونالدو محبوب ترين بازيكن فوتبال در فضاي مجازي، ایرنا

'كريستيانو رونالدو' محبوب ترين بازيكن فوتبال در دنياي مجازي و شبكه هاي اجتماعي شناخته شد و كاكا و ليونل مسي با فاصله زياد از او دوم و سوم شدند.

يك شبكه اينترنتي به نام ' فيم كاونت' شهرت اعضاي شبكه هاي اجتماعي در دنياي مجازي را ارزيابي و بر اين اساس ستاره هاي محبوب مردم را معرفي مي كند.

اين گروه تعداد 'لايك' ها و يا بازديدها از صفحات بازيكنان فوتبال در شبكه هاي مجازي همچون فيس بوك، توييتر و يوتيوپ را محاسبه مي كند و به نسبت تعداد آنها به بازيكنان امتياز محبوبيت مي دهد.

در ميان بازيكنان فوتبال دنيا رونالدو به دليل تعداد بالاي هواداران در هر سه صفحه سلطان بدون رقيب لقب گرفته است. ستاره تيم رئال مادريد در فيس بوك 32 ميليون و در توييتر سه ميليون و 700 هزار هوادار دارد و در يوتيوپ هم بيش از پنج ميليون بازديد كننده دارد.

در رتبه دوم كاكا ستاره فوتبال برزيل و هم تيمي رونالدو در رئال مادريد قرار دارد كه او در توييتر پنج ميليون و 300 هزار دارد و هواداران مسي هم 23 ميليون نفر هستند.

گروه فيم كاونت محوبيت باشگاه هاي فوتبال را نيز ارزيابي مي كند و بر اين اساس منچستريونايتد محبوبترين باشگاه ليگ برتر انگليس لقب گرفته است.

تعداد هواداران تيم سرالكس فرگوسن در فيس بوك 18 ميليون نفر است حال آنكه آرسنال كه دردومين رده قرار داد تعداد هوادارانش به هفت ميليون و 200 هزار نفر مي رسد و چلسي نيز با شش ميليون و 800 هزار نفر در رده سوم است.

باشگاه رئال مادريد هم در دنياي مجازي از رقيب خود بارسلونا پيشي گرفته و تعداد هوادارانش در توييتر به بيش از دو ميليون نفر و بازديدكنندگانش در يوتيوب به بيش از 40 ميليون نفر مي رسد.

بارسلونا رقيب سرسخت بارسلونا با يك ميليون هوادار در توييتر و 55 ميليون بازديدكننده در يوتيوب در رده دوم قرار گرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در ارزيابي اين شبكه از بازيكنان انگليسي ، ديويد بكام چهارم، وين روني ششم، استيون جرارد سيزدهم و ريو فرديناند چهاردهم هستند.

رتبه بندي برخي ازستاره هاي ليگ برتر انگليس هم مشخص شده و در ميان آنهانام فرناندو تورس در رده هشتم، سسك فابرگاس نهم، ديديه دروگبا هفدهم و روبين فان پرسي در رده هيجدهم است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016