یکشنبه 6 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرويز مظلومي: بايد به سليقه هواداران احترام گذاشت، ایسنا

سرمربي تيم فوتبال استقلال معتقد است فرهنگ‌سازي در بين تماشاگران با فعاليت بيشتر كميته‌هاي فرهنگي باشگاه‌ها انجام‌پذير است.

پرويز مظلومي در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان درباره وضعيت فرهنگي در ورزشگاه‌ها اظهار كرد: امكان دارد گاهي مواقع هوادار از من نوعي خوشش نيايد و شعار سر دهد ولي اين ‌كه بخواهيم اين مسايل را گردن كسي بياندازيم و بگوييم آن‌ها از جايي هدايت مي‌شوند، فكر مي‌كنم درست نباشد.

وي بيان‌كرد: ‌به هر حال اين نوع رفتارها سليقه مردم است و شايد يك روزي هم از مظلومي خوششان نيايد و عليه او شعار دهند. در اين مواقع خود مظلومي است كه بايد تصميم بگيرد كه آيا مي‌تواند در اين شرايط در تيم فعاليت و با جو موجود مبارزه كند يا خير.

سرمربي تيم فوتبال استقلال تاكيد كرد: اين‌كه هوادار از دقيقه 40 به بعد عليه تيم و مربي شعار بدهد كار درستي نيست و آن را قبول ندارم. هواداران بايد به مربيان فرصت دهند تا آن‌ها بتوانند ايده‌هاي خود را به نحو مطلوبي در تيم‌شان پياده كنند.

وي افزود: واقعا يك مربي كه تيمش دير بسته شده و هفت، هشت بازيكنش كه در اختيار تيم‌ملي بوده‌اند سه روز مانده به مسابقات به تيم اضافه مي‌شوند، در چهار هفته اول رقابت‌ها چه كار مي‌تواند بكند؟ حالا شايد يك عده فقط فكر كنند كه 11 بازيكن در زمين فرستاده مي‌شوند و به ديگر مسايل كاري ندارند. واقعا روي اين 11بازيكن خيلي بايد كار شود كه بتوانند در زمين يك فوتبال ايده‌آل ارايه دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مظلومي گفت: نبايد فراموش كنيم كه تمام تيم‌ها مقابل استقلال و پرسپوليس 10 برابر نيرو مي‌گيرند و بسيار قوي ظاهر مي‌شوند. به عنوان مثال شايد همه مي‌گفتند كه استقلال روي كاغذ بايد چهار، پنج گل به فجرسپاسي بزند ولي ديديد كه نه تنها اين طور نشد بلكه برعكس فجرسپاسي در بعضي مواقع بازي، ما را اذيت كرد. امروزه تمام تيم‌ها با انگيزه كار مي‌كنند و واقعا ديگر نمي‌توان راحت تيمي را شكست داد.

وي بيان‌كرد: در واقع باشگاه‌ها و كساني‌كه اين وظيفه را بر گردن دارند بايد طوري برنامه‌ريزي كنند كه شاهد رويكرد مثبت تماشاگران در ورزشگاه‌ها باشيم و اگر هم مورد منفي در اين خصوص وجود دارد، باشگاه‌ها بايد اين مسايل را در دل كميته فرهنگي و مشوقان باشگاه ريشه‌يابي و برطرف كنند تا ديگر به ورزشگاه‌ها كشيده نشود.

سرمربي تيم فوتبال استقلال يادآور شد: خوشبختانه در حال حاضر پاي تماشاگران به ورزشگاه‌ها باز شده و بار ديگر شاهد حضور پرشور آن‌ها هستيم. ما بايد كاري كنيم كه اين تماشاگر حفظ شود و نبايد به نحوي برخورد شود كه تماشاگر در خانه بنشيند و رفتن به ورزشگاه را تحريم كند و رفتارها نبايد طوري باشد كه تماشاگر نابود شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016