پنجشنبه 10 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گيتي پسند خودش را به صدر و فيروز صفه را به قعر كشاند، ایسنا

هفته اول از سيزدهمين دوره ليگ برتر فوتسال ديشب با ياد و خاطره مرحوم بابك معصومي آغاز شد و طي آن 14 تيم به مصاف هم رفتند كه تمام بازي‌ها برنده داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، هفته اول ليگ برتر فوتسال، به صورت همزمان ساعت 21:30 سه‌شنبه شب در حالي آغاز شد كه تمام تيم‌هاي حاضر پيش آز آغاز مسابقه براي زنده نگه داشتن ياد و خاطره بابك معصومي برنامه‌هاي متنوعي داشتند.

شهيد منصوري مدافع عنوان قهرماني، در خانه موفق شد مقابل علم و ادب سايپا با نتيجه سه ـ يك به پيروزي برسد و نشان دهد كه دست كمي از ساير مدعيان قهرماني ندارد.

فولاد ماهان اصفهان نيز كه روز قبل از بازي وارد ايران شد و با كوله باري از خستگي به ساري رفت توانست با نتيجه نزديك چهار ـ ‌سه راه ساري را شكست دهد.

تماشاگران ساري كه در اين بازي نيز مثل دوره‌هاي قبل ديگر حضوري پرشور را داشتند و در تمام بازي‌هاي تيمشان را تشويق مي‌كردند نتوانستند از شكست تيمشان جلوگيري كنند. آن‌ها حتي در دقايقي از بازي محمدرضا ساكت مديرعامل فولاد ماهان را نيز تشويق كردند.

شهرآورد تبريز نيز به نفع گسترش فولاد به پايان رسيد و اين تيم موفق شد دبيري را كه يك هفته است كارش را شروع كرده با نتيجه 6 بر چهار مغلوب خود كند. در ابتداي اين بازي نيز بازيكنان به خاطر درگذشت بابك معصومي يك دقيقه سكوت كردند و بازيكنان بازوبند مشكي بسته بودند.

در يكي ديگر از بازي‌هاي هفته اول ليگ، تيم فوتسال صباي قم توانست پرسپوليس بي‌انگيزه را با نتيجه 6 بر دو شكست دهد و گام اول را محكم بردارد. به نظر مي‌رسد پرسپوليس با اين نتيجه كار سختي در ليگ پيش رو خواهد داشت.

همچنين در ديگر دربي زود هنگام ليگ دو، تيم اصفهاني گيتي پسند و فيروز صفه در سالن پيروزي اصفهان به مصاف هم رفتند كه در اين بازي تيم پرستاره گيتي پسند موفق شد با نتيجه پر گل هشت ـ‌ دو به پيروزي برسد و براي ديگر تيم‌هاي مدعي قهرماني خط و نشان بكشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




گيتي پسند در جدول رده بندي نيز با تفاضل گل بهتر نسبت به ساير تيم‌ها در صدر قرار دارد.

در سالن نفت اهواز نيز تيم شركت ملي حفاري در اولين بازي‌اش با هدايت سيد مهدي ابطحي موفق شد چهار گل به تيم تازه ليگ برتري شده شهرداري ساوه بزند و در رده‌ دوم جدول قرار گيرد.

در ديگر بازي نيز لبنيات ارژن شيراز نتوانست بيش از سه گل به ميثاق تهران بزند و يك گل هم دريافت كرد. همچنين در اين بازي دو تيم پيش از آغاز مسابقه به احترام مرحوم بابك معصومي يك دقيقه سكوت كردند.

به گزارش ايسنا، هفته دوم ليگ، ‌روزهاي سيزدهم و چهاردهم ماه جاري آغاز مي‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016