پنجشنبه 10 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

كي‌روش ديدگاه خوبي براي تيم ملي ايران دارد، فارس

خبرگزاری فارس: وزير ورزش و جوانان گفت: وضع مالي باشگاه هاي استقلال و پرسپوليس خوب است و در اين زمينه مشكلي نمي‌بينيم.

به گزارش خبرگزاري فارس، محمد عباسي كه عصر امروز به منظور بازديد از تمرين ملي‌پوشان فوتبال ايران و كمپ تيم‌هاي ملي به اين كمپ آمده بود در پايان بازديدش در جمع خبرنگاران ضمن تبريك روز عيد فطر به ورزش‌دوستان و جوانان گفت: از اين فرصتي كه حاصل شد تا در اين روز عزيز در كنار تيم ملي فوتبال ايران كه نماد هويت و شجاعت مردم ايران و توقعات برازنده آنها است خداوند را شاكرم و از دوستان عزيزم در فدراسيون فوتبال و مربيان تيم ملي كه تلاش كردند تا در تيم ملي ايران براي ديدارهاي پيش رو آماده شود تشكرمي‌كنم.

وي با ابراز خوشحالي از حضور در كنار ملي پوشان ادامه داد: ملت ايران از تاريخي بزرگي برخوردار است. هر جا كه اسم ايران مطرح مي‌شود بايد قدرتمندانه كار آغاز شود و اين يك توقع حقيقي از مردم است.

عباسي تأكيد كرد: خوشبختانه تاريخچه موفقي در ورزش داريم و بايد به آن افتخار كنيم چرا كه ورزشكاران در گذشته اعتلاي بزرگي به جامعه ورزش ايران مطابق با توقع مردم و تمدن‌شان بخشيده‌اند.
وي از ورزش به عنوان خواستگاه مهمي در ايران ياد كرده و افزود: با توجه به اين موضوع كه فوتبال طرفداران زيادي دارد ما در آستانه شكل‌گيري وزارتخانه هستيم، به عنوان اولين وزير ورزش احساس مسئوليت مي‌كنم تا پايگاه‌هاي زيادي را با توجه به افق‌هاي پيش رو ايجاد كنيم كه در اين زمينه بايد با برنامه‌ريزي حركت كرد.

وزير ورزش ادامه داد: مردم ما شاهد بودند كه در زيرساخت‌ها در دولت‌هاي نهم و دهم قدم‌هاي خوبي برداشته شد. با اين حال در كنار اين برنامه‌ها و در راستاي علمي كردن ورزش قصد داريم تا از تجربيات پيشكسوتان ورزشي و ورزشكاران استفاده كرده تا در اين زمينه يك وحدت رويه ايجاد كنيم و افق و چشم‌انداز ورزش ايران را به صورت اجرايي دربياوريم چرا كه بايد براي جوانان در اين وزارتخانه با كمك رسانه‌ها در همه ابعاد برنامه‌ريزي كرد تا توقع ملت شريف ايران برآورده شود.

عباسي در مورد حضورش در جمع ملي‌پوشان گفت: يك ديدار دوستانه امروز شكل گرفت و خوشحالم كه در يك روز عزيز توانستم در كنار ملي‌پوشان قرار داشته باشم. معتقدم كي‌روش سرمربي تيم ملي ديدگاه‌ها و افق خوبي دارد.
وي ادامه داد: قصد داشتم در روز عيد در جمع ملي‌پوشان باشم تا ضمن تبريك به آنها بگويم اراده جمعي ما در وزارت ورزش و فدراسيون فوتبال و البته ملت ايران در كنار شما قرار دارد. بدانند داراي پشتوانه هستند.

عباسي تصريح كرد: شما هم دعا كنيد تا اين مردان بزرگ در آينده قله‌هاي بزرگتري را فتح كنند.

به گزارش فارس، وزير ورزش در ادامه اين گفت‌وگو در مورد بازديد از ساير نقاط كمپ تيم‌هاي ملي گفت: عزيزان در فدراسيون فوتبال از من خواستند تا مركز بدنسازي كمپ را كلنگ‌زني كنم البته بيشتر از كلنگ‌زني دوست دارم تا اين مراكز را زودتر افتتاح كنيم كه مسئولان فدراسيون در اين زمينه قول دادند تا 3تا 4 ماه ديگر اين اتفاق بيفتد.

وي در مورد تشكيل هيئت مديره تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس با توجه به محدوديت زماني از سوي كنفدراسيون فوتبال آسيا گفت: همه باشگاه‌ها براي ما مهم هستند اما چون اين دو تيم برجسته طرفداران بيشتري دارند سعي مي‌كنيم رويدادهاي آنها را به صورت ويژه دنبال كنيم و در اين زمينه هم كه گفتيد با توجه به اينكه اين دو تيم دولتي هستند بايد بخش دولتي هم وارد شود تا بتوانيم از حمايت دولت نيز برخوردار شويم، ضمن اينكه ما آمادگي داريم تا در مرحله اوليه سهام اين دو تيم را به طرفدارانشان واگذار كنيم كه در اين مورد در حال بررسي بسترهاي مناسب هستيم.

عباشي ادامه داد: مهلت تعيين شده از سوي اي اف سي را در نظر داريم و مطمئن باشيد با تعامل خوب با فدراسيون هيچ مشكلي براي اين دو باشگاه ر نخواهد داد.

ار فارس كه اسامي زيادي به عنوان هيئت مديره تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس مطرح مي‌شود گفت: درست است كه افراد زيادي به عنوان پيشكسوت و با تجربه كه قابليت و برجسته هستند وجود دارند اما در يك مجموعه تعداد محدودي قرار مي‌گيرند و اين دليل بر اين نمي‌شود كه با انتخاب يكسري از افراد بخواهيم سايرين را ناديده بگيريم چرا كه ما در گذشته توافق كرديم تا تمام دوستان به صورت مستقيم و غير مستقيم در كنار هم به ورزش كمك كنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي ادامه داد: در گذشته سازمان تربيت بدني با عنوان متولي ورزش در حوزه رياست جمهوري به عنوان يك معاونت عمل مي‌كرد اما در حال حاضر وزارت ورزش از مزاياي بيشتري برخوردار است چرا كه در كابينه دولت مي‌تواند از حمايت رئيس‌جمهور برخوردار باشد ضمن اينكه با توافق خوب مجلس و دولت در اين زمينه مي‌تواند براي جوانان و ورزش صاحب رأي باشد.

عباسي يادآور شد: امروز توقعات افزايش پيدا كرده و ما هم بايد بر همين مبنا تلاش‌هاي‌مان را بيشتر كنيم.

وي در پاسخ به اين سؤال كه جايگاه فوتبال در اين وزارتخانه كجاست؟ گفت: براي ما همه ورزش‌ها مهم هستند چرا كه ملت مهم است و ما طبق خواسته آنها خودمان را ملزم مي‌دانيم تا از ورزش پشتيباني كنيم اما چون فوتبال طرفداران بيشتري دارد به همان نسبت تلاش مي‌كنيم تا براي خرسندي مردم برنامه‌ريزي بهتري داشته باشيم و در همين راستا پس از اينكه روز گذشته به صورت رسمي با حضور رئيس‌جمهور مراسم توديع و معارفه برگزار شد امروز به جمع ملي‌پوشان آمدم تا با اين امر به آنها بگويم كه برايم مهم هستند.

وزير ورزش در پايان در پاسخ به سؤال ديگر خبرنگار فارس مبني بر اينكه وضعيت مالي تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس به كجا مي‌انجامد، گفت: وضع آنها خوب است و در اين زمينه مشكلي را نمي‌بينيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016