جمعه 11 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صدرنشيني ايران و توقف بحرين در منامه، ایسنا

پايان شب نخست رقابتهاي مقدماتي جام جهاني- آسيا

توقف عربستان در مسقط و شكست عراق در خانه به همراه باخت خانگي امارات برابر كويت از نتايج شگفت‌انگيز شب نخست رقابتهاي انتخابي جام جهاني در منطقه آسيا بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ‌تمامي ديدارهاي رقابتهاي مقدماتي جام جهاني در منطقه آسيا در شب نخست به پايان رسيد كه شكست عراق در خانه، باخت امارات به كويت و توقف عربستان برابر عمان از نتايج عجيب اين رقابتها بود.

از گروه اول چين در خانه با نتيجه شكننده دو بر يك برابر سنگاپور به پيروزي رسيد اما عراق در خانه با نتيجه عجيب دو بر صفر به اردن باخت. اين در حالي بود كه زيكو سرمربي معروف برزيلي براي نخستين بار روي نيمكت تيم ملي عراق مي‌نشست.

در گروه دوم كره جنوبي با نتيجه پر گل شش بر صفر لبنان را شكست داد تا قاطع ترين پيروزي بزرگان فوتبال آسيا را در شب اول رقم بزند. در اين گروه يكي ديگر از شگفتي‌هاي شب نخست رقم خورد و كويت در شرايطي كه سه بر صفر از امارات پيش بود با نتيجه سه بر دو ميزبانش امارات را از پيش رو برداشت.

از گروه سوم ژاپن با نتيجه يك بر صفر كره شمالي را شكست داد و ازبكستان هم با همين نتيجه تاجيكستان را برد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در گروه چهارم استراليا در خانه به پيروزي شكننده دو بر يك برابر تايلند رسيد و عربستان در مسقط با نتيجه صفر بر صفر برابر عمان متوقف شد.

در گروه پنجم هم ايران با نتيجه سه بر صفربرابر اندونزي پيروز شد و بحرين و قطر در منامه به تساوي صفر بر صفر رسيدند تا با اين نتيجه تيم ايران در پايان شب نخست در صدر گروه پنجم قرار گيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016