جمعه 11 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

كي‌روش: مهم‌تر از پيروزي فوتبال خوبي بود كه ارائه داديم، فارس

خبرگزاری فارس: سرمربي تيم ملي ايران گفت: در گام اول مهم پيروزي بود كه به دست آمد اما مهمتر از آن فوتبال خوبي بود كه ارائه كرديم.

به گزارش خبرگزاري فارس كارلوس كي‌روش پس از پيروزي 3 بر صفر ايران مقابل اندونزي در نشست مطبوعاتي گفت: در وهله اول به هواداران تبريك مي‌گويم كه با حضور پرشورشان از تيم ملي حمايت كردند. از آنها تشكر مي‌كنم و مي‌خواهم در دو بازي بعدي هم اين حمايت را همچنان ادامه دهند. در وهله دوم پيروزي در اين بازي را به قاسم حدادي‌فر تقديم مي‌كنم. او تلاش كرد و مصدوم شد و اميدوارم زودتر به جمع ما بازگردد.

وي تأكيد كرد: در گام اول مهم پيروزي بود كه به دست آمد اما مهمتر از آن فوتبال خوبي بود كه ارائه كرديم. بازيكنان هماهنگي خوبي داشتند كه بايد به آنها تبريك بگويم. ضمن اينكه اندونزي هم به ويژه در خط دفاع از تمركز خوبي برخوردار بود.

كي‌روش تصريح كرد: آنها تلاش خود را مي‌كردند تا حدودي به دروازه ما نزديك شوند اما ديديد كه در نيمه دوم حتي يك شانس هم نداشتند. در آن سو ما بايد در نيمه اول چند گل مي‌زديم اما خوش‌شانس نبوديم.

سرمربي تيم ملي يادآور شد: بازيكنان در بين دو نيمه خونسردي خود را حفظ كردند و ترسي را به دل راه ندادند و مشاهده كرديد كه در نيمه دوم با ارائه يك بازي قدرتمندانه توانستيم به برتري برسيم.

وي با بيان اينكه از اين پس اندونزي را فراموش خواهم كرد، افزود: از حالا به بعد روي قطر تمركز و فقط به اين تيم فكر مي‌كنم. فردا را به بازيكنان ريكاوري و استراحت مي‌دهم چرا كه ذهن و پاي بازيكنان ما خسته است و نياز به استراحت دارند تا با آمادگي كافي به مصاف قطر بروند.

كي‌روش در پاسخ به اين سؤال كه آيا از كادر فني فردي را براي آناليز بحرين و قطر فرستاده است، گفت: بله همين‌طور است. الان يك مربي خوب ما آنجاست و مي‌دانيم كه اين بازي در نيمه اول هم صفر - صفر به پايان رسيد.

وي در مورد پايين بودن علت سرعت انتقال توپ از دفاع به حمله در ضدحملات عنوان كرد: سرعت پايين بود چون اندونزيايي‌ها فضا را خيلي خوب مي‌بستند. بازيكنان ما به دنبال راه نفوذ بودند اما سرعت بازيكنان اندونزي در برگشت باعث شد سرعت انتقال توپ پايين بياييد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش فارس، كي‌روش در ادامه اين نشست در مورد اينكه آيا تعويض‌هايي كه انجام داد به خاطر حفظ پيروزي با نتيجه يك گل بود، گفت: اينطور نبود و برعكس مي‌خواستم خط هافبك را تقويت كنم و به هدفم رسيدم.

وي تأكيد كرد: مقابل قطر به دنبال يك هدف هستم كه متفاوت از اين بازي است. عملكرد بازيكنان و انگيزه آنها نشان مي‌دهد فقط ميل به پيروزي دارند و با اين انگيزه هم مي‌توانيم قطر را هم شكست بدهيم. البته مي‌دانم قطر‌ي‌ها بازيكنان خوبي با مليت آرژانتيني و ساير كشورها دارند. اما من بازيكنان با انگيزه‌اي در اختيار دارم. در قطر يك هدف داريم كه آن حمله و رسيدن به پيروزي است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016