شنبه 12 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرمربي اندونزي: ايراني‌ها شايسته برد بودند، ایسنا

ويم رايس‌برگن تيم ايران را شايسته پيروزي برابر اندونزي مي‌داند.

به گزارش ايسنا، سرمربي تيم فوتبال اندونزي درباره شكست سه بر صفر در مقابل ايران اظهار كرد: به تيم ايران و سرمربي و بازيكنانش تبريك مي‌گويم. ما در نيمه اول متمركز بازي كرديم. اولين فرصت گلزني هم براي ما بود كه متاسفانه از دست رفت. بازيكنان ايران به لحاظ شرايط فيزيكي بهتر از بازيكنان تيم ما بودند. آن‌ها قد بلندتري داشتند و همين مسئله باعث ضعف ما در نيمه دوم شد.

ويم رايس‌برگن افزود: دو گل اول ايران روي ارسال و ضربه سر به ثمر رسيد كه تعجبي هم نداشت چون برتري فيزيكي از آن بازيكنان ايران بود. در مجموع تيم ايران بهتر از ما بازي كرد. طبيعاً رتبه آن‌ها در رنكينگ فيفا هم بالاتراز اندونزي است و آن‌ها سزاوار اين پيروزي هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي در پاسخ به اين سئوال كه با توجه به حضور قطر و بحرين در اين گروه آيا شانس صعود براي اندونزي قائل هستيد اظهار كرد: اين مسئله به نتايج ما به بازيهاي خارجي و داخلي بستگي دارد. خيلي راحت بگويم ما بايد در بازيهاي خانگي برنده باشيم تا بتوانيم از اين گروه صعود كنيم. واقعيت را نمي‌توان كتمان كرد كه به طور مثال در اين بازي ايران توانست با تواناييهاي خود و بهره‌گيري از حضور اين تماشاچيان زيادي كه به ورزشگاه آمده بودند، اندونزي را شكست دهد. در اين شرايط ما خوب نبوديم. مطمئناً در اندونزي وضعيت بازي دو تيم متفاوت خواهد بود و ما هم اميد داريم با حمايت طرفدارانمان به پيروزي برسيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016