شنبه 12 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استقلال و پرسپولیس در انتظار، مهر

آخرین وضعیت باشگاه‌ها برای معرفی به AFC

رئیس سازمان لیگ برتر ضمن تاکید بر تمدید مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه‌های ایران برای تمکیل نقایص‌شان گفت: پنج باشگاه هنوز مدارک‌شان را تحویل نداده‌اند و استقلال و پرسپولیس هم در انتظار معرفی اعضای هیئت مدیره و رئیس مجمع هستند.

عزیزالله محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به 3 روز تعطیلی در ایران و تعطیلی شنبه و یکشنبه در مالزی از کنفدراسیون فوتبال آسیا تقاضای تمدید مهلت کردیم که آنها با تقاضای ما موافقت کردند و این مهلت یک هفته دیگر تمدید شد.

وی افزود: باشگاههای مس رفسنجان، داماش و فجر شهید سپاسی هنوز تراز مالی خود را تنظیم نکرده اند ضمن اینکه دو باشگاه مس رفسنجان و داماش باید اصل اساسنامه ثبت شده خود را ترجمه کرده و برای ما بفرستند.

رئیس سازمان لیگ برتر اظهار داشت: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز باید دو رئیس مجمع جداگانه داشته باشند، اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل آنها مشخص شده و اساسنامه خود را ثبت شرکت ها کرده و ترجمه آن را تحویل سازمان لیگ دهند.

وی تاکید کرد: مسئولان وزارت ورزش و جوانان قول داده اند که تا پیش از پایان هفته جاری این کارها را انجام داده و مدارک خود را تحویل سازمان لیگ دهند. در مجموع از بین 18 باشگاه حاضر در رقابتهای لیگ برتر فقط 5 باشگاه مدارک خود را تکمیل نکرده و تحویل نداده اند و بقیه باشگاه‌ها هیچ مشکلی در این زمینه ندارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




عزیز محمدی در خصوص آخرین وضعیت اصلاحات انجام شده در ورزشگاه ها بر اساس استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: تنها چهار ورزشگاه تختی اهواز، دستگردی تهران، یادگار امام قم و انقلاب کرج باقی مانده اند که باید عکس‌های اصلاحات صورت گرفته در آنها را تحویل سازمان لیگ دهند تا ما این عکسها را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016