یکشنبه 13 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شكست سنگال ايران را اميدوار نگه داشت، ایسنا

با پيروزي تيم ملي فوتبال ساحلي ايتاليا مقابل سنگال، اندك اميد ايران براي صعود از مرحله‌ي گروهي اين رقابت‌ها همچنان زنده ماند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در رقابت‌هاي روز دوم مرحله‌ي گروهي جام جهاني فوتبال ساحلي در ايتاليا، تيم ميزبان كه در نخستين بازي ايران را در ضربات پنالتي شكست داده بود، در دومين ديدار باز هم در ضيافت پنالتي‌ها خوش شانس‌تر از نماينده‌ي آفريقا بود و سنگال را شكست داد. دو تيم در وقت عادي و اضافي به تساوي 4 بر 4 رسيده بودند.

پيش از اين ديدار ايران با نتيجه‌ي 6 بر 4 مقابل سوئيس تن به شكست داده بود تا اميدهايش براي صعود به مرحله‌ي حذفي اين رقابت‌ها تا حد زيادي رنگ ببازد.

با نتايج به دست آمده سرنوشت صعود از اين گروه به روز پاياني كشيده شد. ملي پوشان ايران براي صعود بايد در آخرين ديدار تيم سنگال را شكست دهند ( البته نه در ضربات پنالتي). ايتاليا هم بايد سوئيس را از پيش رو بردارد تا شايد تفاضل گل حكم به راه‌يابي ايران به مرحله‌ي يك چهارم نهايي رقابتها بدهد.

در ديدارهاي گروه دوم تيم پرتغال در ديداري يك طرفه با 5 گل آرژانتين را در هم كوبيد و صعودش را به عنوان تيم نخست از اين گروه قطعي كرد. السالوادور هم با نتيجه‌ي نزديك 4 بر 3 عمان را شكست داد و اولين پيروزي‌اش را به دست آورد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در ادامه‌ي اين رقابت‌ها، امروز در گروه‌ C ونزوئلا با نيجريه و تاهيتي با روسيه روبرو مي‌شود. در گروه D هم اوكراين با ژاپن و برزيل با مكزيك روبرو مي‌شود.

* جدول گروه A

1- ايتاليا 4 امتياز

2- سوئيس 3 امتياز

3- سنگال 2 امتياز

4 ايران صفر امتياز

* جدول گروه B

1- پرتغال 6 امتياز

2- آرژانتين 3 امتياز

3- السالوادور 3 امتياز

4- عمان صفر امتياز

* جدول گروه C

1- روسيه 3 امتياز

2- تاهيتي 3 امتياز

3- ونزوئلا صفر امتياز

4- نيجريه صفر امتياز

* جدول گروه D

1- مكزيك 3 امتياز

2- برزيل 2 امتياز

3- اوكراين صفر امتياز

4- ژاپن صفر امتياز

* در رقابتهاي فوتبال ساحلي تساوي وجود ندارد و برنده بازي در ضربات پنالتي مشخص خواهد شد. البته تيمي كه به اين شيوه پيروز شود به جاي 3 امتياز تنها 2 امتياز به دست خواهد آورد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016