یکشنبه 13 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

داداش‌زاده در گفت‌وگو با ايسنا: فيفا نمي‌خواست ايران به دور بعد صعود كند! ایسنا

سرمربي تيم ملي فوتبال ساحلي ايران مسئوليت شكست اين تيم در بازي با سوئيس را به گردن گرفت و گفت: شاگردانم تمام توان‌شان را گذاشتند، اما انگار فيفا نمي‌خواست تيم ايران به دور بعد صعود كند!

بهزاد داداش‌زاده پس از شكست 6 بر 4 تيم ملي فوتبال ساحلي ايران برابر سوئيس كه تقريبا تيم كشورمان را از اين دوره رقابت‌ها حذف كرد، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)‌ اظهار كرد: خيلي ناراحت هستيم. فوتبال همين است و كاري بيش از اين نمي‌توان كرد. من مسئوليت اين شكست را به گردن مي‌گيرم. هرچند تيم ايران نه در بازي با سوئيس و نه در برابر ايتاليا مستحق شكست نبود. براي اين تيم 6 ماه زحمت كشيده شد، اما متاسفانه شرايطي را براي ما رقم زدند كه در نهايت نتوانيم موفق شويم.

وي با اشاره به تاثير اشتباه‌هاي داوري در نتايج تيم ملي گفت: اشتباه‌هاي داوري در بازي با سوئيس هم وجود داشت، اما در نتيجه تاثيرگذار نبود. اشتباه‌هاي داوري در همان بازي اول ما برابر ايتاليا به تيم ايران ضربه زد. من و دروازه‌بان تيم بي‌جهت در مسابقه قبل اخراج شديم. فيفا مي‌دانست حضور من روي نيمكت تيم در عملكرد بازيكنان تاثير زيادي دارد. معتقدم اين حركت فيفا برنامه‌ريزي شده بود به خاطر اينكه هيچ دليل منطقي براي اين اخراج‌ها وجود نداشت. داور در بازي با سوئيس هم در ثانيه‌هاي پاياني يكي از بازيكنان ما را بي‌جهت اخراج كرد. اگر به قانون بازي‌هاي فوتبال ساحلي مراجعه كنيد، هيچ دليلي براي اين اخراج‌ها وجود نداشته است.

داداش‌زاده گفت: دوست ندارند ايران در جام جهاني موفق باشد. آن‌ها نمي‌خواهند تيم ما از گروهش بالا رود. ما در هر دو مسابقه با اقتدار برابر حريفان ايستاديم. هرچند روي اشتباه‌هاي فردي گل‌هايي دريافت كرديم. دو گل دريافتي ما برابر ايتاليا و سه گل برابر سوئيس به خاطر اشتباه‌هاي فردي بود. در بازي با سوئيس بازيكنان ما در يارگيري غافلگير شدند و فرصت خوبي به تيم حريف دادند. يك گل را هم كه يكي از مدافعان به اشتباه وارد دروازه خودمان كرد. در مقابل گل‌هايي كه به ثمر رسانديم، تماما حساب شده و تاكتيكي بود.

سرمربي تيم فوتبال ساحلي گفت: باور كنيد از ديروز تا حالا صدايم درنمي‌آيد از بس كه داد زده‌ام! حتي براي دقايق پاياني هم برنامه خاصي داشتم تا با افزايش مهاجمان بتوانيم با تكيه بر خلاقيت بازيكنان، به دو گل برسيم كه متاسفانه به دليل دوري‌ام با نيمكت نتوانستم به طور كامل آن تاكتيكي را كه مي‌خواهم از بازيكنان طلب كنم. ضمن اينكه اخراج يكي از نفرات ما هم در اين مسئله تاثيرگذار بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




داداش زاده با تمجيد از عملكرد شاگردانش ادامه داد: اين بازيكنان پتانسيل و توانايي‌هاي زيادي دارند. نبايد اين تيم را رها كرد. آنها در جام جهاني با انگيزه و تلاش فراواني ظاهر شدند. واقعا برابر سوئيس هم تمام توانشان را گذاشتند، اما متاسفانه نتيجه نگرفتند. در اين شرايط من هستم كه شكست را با ذكر دلايل و توضيحات فني به گردن مي‌گيرم. حق ما صعود از اين گروه به دور بعد بود. عملكرد ما در بازي نخست باعث تمجيد رسانه‌هاي ايتاليايي از تيم ايران شد. آن‌هايي كه نمي‌خواستند تيم ايران به مرحله بعدي راه يابد، در همان بازي اول ضربه را به ما زدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016