چهارشنبه 16 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وحيد هاشميان: پرسپوليس از رويارويی با ذوب آهن خاطرات شيرينی دارد، کی‌روش هنوز به زمان نياز دارد، ايلنا

من فکر می‌کنم که بازيکنان و سرمربی تيم ملی بايد مورد حمايت قرار بگيرند. در ضمن کی‌روش هنوز به زمان نياز دارد و در مرحله شناخت از فوتبال ايران است.

ايلنا: من فکر می‌کنم که بازيکنان و سرمربی تيم ملی بايد مورد حمايت قرار بگيرند. در ضمن کی‌روش هنوز به زمان نياز دارد و در مرحله شناخت از فوتبال ايران است.


به گزارش ايلنا؛ وحيد هاشميان شرايط پرسپوليس را در آستانه ديدار با ذوب آهن مناسب ارزيابی می‌کند. او در گفت‌وگويی ودر مورد وضعيت اين تيم می‌گويد: تمرينات سنگينی را در اردوی مشهد پشت سر گذاشتيم و خوشبختانه شرايط خوبی داريم و حالا آماده ديدار با ذوب آهن هستيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




پرسپوليس از رويارويی با ذوب آهن خاطره شيرينی دارد و آخرين‌بار اين تيم را در اصفهان شکست داد. هاشميان اما می‌گويد: ما نبايد با خاطرات زندگی کنيم و هر بازی با بازی ديگر فرق دارد. اين ديدار از دقيقه صفر شروع خواهد شد و ما بايد برای پيروزی تلاش کنيم. من بازی‌های ذوب آهن را در اين فصل نديدم ولی آن‌ها يکی از تيم‌های خوب و منسجم فوتبال ايران هستند.

هاشميان در مورد بازی تيم ملی مقابل قطر و اينکه بعضی‌ها از بازيکنان تيم ملی از جمله کريم انصاری‌فرد انتقاد کرده‌اند، می‌گويد: متأسفانه دو بازی اخير تيم ملی را به صورت کامل نديدم ولی در بازی با قطر بعد از اينکه يک گل زديم متأسفانه فرصت‌های خوبی را از دست داديم.

مهاجم پرسپوليس اظهار داشت: به هر حال اين شرايط برای هر بازيکنی به وجود می‌آيد و اگر يادتان باشد روبرتو باجو هم در جام جهانی ۹۴ توپ را به آسمان زد.

وحيد هاشميان خاطر نشان کرد: من فکر می‌کنم که بازيکنان و سرمربی تيم ملی بايد مورد حمايت قرار بگيرند. در ضمن کی‌روش هنوز به زمان نياز دارد و در مرحله شناخت از فوتبال ايران است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016