پنجشنبه 17 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عزیز محمدی: مصاحبه مایلی‌کهن و اشتباه تاج، برنا

رییس سازمان لیگ گفت: به جز باشگاه مس سرچشمه همه باشگاه ها مدارک خود جهت ارسال به AFC را تکمیل کرده اند.

عزیزالله محمدی رییس سازمان لیگ به خبرنگار ورزشی برنا گفت: بحث دلالی مدتهاست که مطرح می شود و ما از ریز مسائلی که در برنامه شب گذشته نود عنوان شد مطلع هستیم و برای مقابله با این جریانات قاطعانه عمل می کنیم.

وی افزود: آقای کربکندی موضوعی را در برنامه مطرح کرد که جا دارد بنده توضیح بدهم. بنده هرگز منظورم از این جمله که؛ "اگر فوتبال کثیف است چرا عده ای در آن مانده اند" این نبود که مربیان سالم از فوتبال بروند و از حرفهایم سوبرداشت شد. بنده منظورم آن افرادی بودند که از راه غیرقانونی و با رابطه از این تیم به آن تیم می روند و بعد هم می گویند فوتبال کثیف است.

عزیزمحمدی گفت: آقایان مایلی کهن، کربکندی، پیروانی، جلالی و ... جزو چهره های سالم فوتبال هستند و بنده درباره این عزیزان حرفی نزده بودم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی که پیش از این گفته بود باشگاه ها تا هجدهم شهریور فرصت دارند مدارک خود را کامل کنند، درباره مصاحبه امروز مهدی تاج که در آن گفته است باشگاه ها تا ۲۵ شهریور فرصت دارند گفت: با خود آقای تاج صحبت می کنم چون ایشان اشتباه کرده است و باشگاه ها فقط تا هجدهم فرصت دارند.

وی افزود: به جز باشگاه مس سرچشمه دیگر باشگاه ها مدارک خود را کامل کرده اند و مشکلی ندارند.

محمدی درباره مصاحبه انتقادی محمد مایلی کهن با برنا گفت: نظری ندارم؛ ایشان عصبانی بوده و یک حرفی زده؛ فقط خدا را شکر که حالا دیگر یک عده نمی گویند چون من با آقای مایلی کهن رفیق هستم هوای او را دارم و برایش پارتی بازی می کنم!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016