پنجشنبه 17 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرپرست پیشین کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال: هر وقت آقایان هیئت رئیسه بخواهند سرپرستی تیم ملی را هم تقدیم می‌کنم! مهر

سرپرست پیشین کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال گفت: هر وقت آقایان هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بخواهند، مسئولیت سرپرستی تیم ملی را به فردی دیگر تقدیم خواهم کرد.

عباس ترابیان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب در خصوص انتخاب رئیس جدید برای کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال گفت: من که خودم بارها و بارها صحبت کرده و گفته بودم که فردی دیگر را به جای من به عنوان سرپرست و یا رئیس کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال انتخاب کنند اما قشنگ‌تر این بود که اجازه می دادند من بر می گشتم و این جابجایی را در کمیته روابط بین الملل اعلام می کردند.

وی در ادامه افزود: با این کار هم احترام بنده و هم احترام فردی که قرار است سرپرست کمیته روابط بین الملل شود، حفظ می شد. نمی دانم چرا اینقدر عجله به خرج دادند و در شرایطی که خودم گفته بودم، می خواهم از کمیته روابط بین الملل بروم و در زمانی که ایران نبودم، برایم جانشین انتخاب کردند!

سرپرست پیشین کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: متاسفانه رویه این کار زیبا نبود. من از اینکه فردی دیگر را به عنوان سرپرست کمیته روابط بین الملل انتخاب کرده‌اند، ناراحت نیستم و حتی خوشحالم که یکی از همکارانم در این کمیته به عنوان جانشین بنده انتخاب شده است اما حرفم این است که شکل و زمان برکناری خوب نبود و بهتر بود حداقل چند روز تا بازگشت تیم ملی صبر می کردند.

ترابیان با ابراز خرسندی از انتخاب امید جمالی به عنوان سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال گفت: من پیش از این هم گفته بودم از هر شخصی که به عنوان سرپرست و یا رئیس کمیته روابط بین الملل انتخاب شود، حمایت می کنم. آقای جمالی هم که از همکاران من بوده و اگر از من درخواست کمک کند به کمیته روابط بین الملل و شخص ایشان با کمال میل کمک می کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در خصوص ادامه همکاریش با تیم ملی فوتبال ایران به عنوان سرپرست به خبرنگار مهر گفت: فعلا با این تیم ادامه همکاری می دهم و هر وقت آقایان هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بخواهند، آن مسئولیت را نیز به فردی دیگر تقدیم خواهم کرد.

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص دیدار این تیم با قطر در روز دوم از مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا گفت: تیم ملی بد بازی نکرد و شاید تنها نقطه ضعف ما فرصت‌هایی بود که از دست دادیم. در آن شرایط آب و هوایی دوحه تیم ملی خیلی خوب بازی کرد و به واقع از میزبان خود سرتر بود.

وی در خاتمه تصریح کرد: "کارلوس کی‌روش" هم در مجموع از بازی تیم ملی راضی بود اما از اینکه بازیکنان فرصت‌های گلزنی را از دست دادند، گلایه داشت. امیدوارم در دیدارهای آینده مشکلات گلزنی تیم ملی به حداقل برسد.

در زمان حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در قطر برای رویارویی با تیم ملی این کشور امید جمالی به عنوان جانشین عباس ترابیان سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016